-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية انتقام ثم عشق - لولو الصياد - الفصل التاسع عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة لولو الصياد علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل التاسع عشر من رواية رومانسية انتقام ثم عشق للكاتبة المتميزة لولو الصياد. 

رواية رومانسية انتقام ثم عشق لولو الصياد (الفصل التاسع عشر)

اقرأ أيضا: رواية صخر بقلم  لولو الصياد

رواية انتقام ثم عشق - لولو الصياد
رواية انتقام ثم عشق - لولو الصياد

رواية رومانسية انتقام ثم عشق لولو الصياد | الفصل التاسع عشر

سما ....حكت له كل ما حدث بينها وبين ذلك الحقير كان تتذكر ما حدث وهى تبكى بقوه
احمد وهو يضمها اليه .....متزعليش يا سما لكن انتى غلطتى لما كلمتى ووثقتى فى واحد من النت
سما ....ليه
احمد...النت ده عالم افتراضى يا سما عمر اللى فيه ما هيقول حقيقته عمره ما هيظهر عيوبه للاسف بيقدر يتلون ويبين انه ملاك وهو فى الحقيقه شيطان
سما ....مكنتش اعرف
احمد الصياد .....انتى لسه صغيره بس صدقينى كل اللى موجود على النت بيلف على البنات لهدف واحد يدخل عليها بالحب والغرام وانها حبيبته وبعد كده يكون هدفه بس ان يوصل لعلاقه محرمه معاها سواء تليفون وتتطور تبقى حقيقه بكذبه انها مراته وانه بيعتبرها مراته وهى زى الهبله تصدق انها مراته لمجرد انها قالتله انى زوجتك نفسى نسيت ان الزواج غايته الاشهار ولازم يكون لها ولى ولازم يكون فى النور ويشهد الناس عليه كل ده غلط لولو الصياد يا سما وعمر ما فى واحد هيحب او يامن يتجوز واحده كلمها نت وعملت معاه كده صدقينى بيكون بيضيع وقت فقط غير كده هى ولا حاجه بالنسبه له بدليل بعد فتره بيكون زهق وبيعملها حظر او معاملته تتفير لانه عرف واحده تانيه او ممكن يكون هيتجوز وخلاص وقتها خلص معاه
سما ....انا كنت تعبانه كنت لوحدى كنت حاسه بالفراغ
احمد الصياد ....معلش انا حاليا لولو الصياد معاكى بس اوعى تغلطى تانى وانا الكلب ده هتصرف معاه
اخرج احمد هاتفه واتصل باحد رجاله واخبره كل شىء عن ذلك الحقير
احمد الصياد.... عاوزه فى البدرون فى القصر متكتف
الشخص. ...تمام يا باشا هيكون عندك
احمد الصياد.... ارجع الاقيه موجود ومحدش يلمسه لحد ما اوصل
الشخص. ...حاضر يا باشا
اغلق احمد الصياد الخط ....
سما . ..انا اسفه يا احمد
احمد الصياد.... اوعى تتاسفى تانى انتى اختى الصغيره وحمايتك عليا وجه الوقت اللى متكونيش فيه لوحدك
سما ....ممكن اطلب طلب
احمد الصياد.... طبعا يا حبيبتى
سما ....خدنى معاك انا مش عاوزه افضل هنا
احمد الصياد.... وعلى
سما.... ارجوك يا احمد انا تعبانه محتاجه ابعد عن هنا
احمد الصياد.... خلاص يا حبيبتى هاخدك معايا
فى تلك اللحظه دخل على عليهم
على بعصبيه. ....هى مين اللى هتاخدها معاك
احمد الصياد بهدوء ....سما يا على هاخدها معايا تغير جو بناء على طلبها
على الصياد..... وهو ينظر لسما التى كانت تدارى نفسها بظهر اخيها
على الصياد..... انتى عاوزه تسبينى يا سما
سما بتوتر.... محتاجه اهدى اعصابى لولو الصياد انتقام ثم عشق شويه ارجوك يا على سبنى اروح
على ... وانا تسبينى لوحدى
سما. . ارجوك يا على انا فعلا محتاجه اغير جو
على الصياد وهو حزين ....ماشى يا سما هسيبك تروحى مع احمد اسبوع بس وبعد انتهاء الاسبوع هترجعى معايا
سما .....حاضر
احمد الصياد.... قومى جهزى نفسك بئه على ما اروح اشوف مراتى
سما ....حاضر
خرج احمد الصياد من الغرفه وتركهم وحدهم
على وهو يقترب من سما وياخدها بحضنه
على الصياد ...عاوزه تسبينى لوحدى
سما . انا تعبانه اوى
على الصياد.... انا بحبك اوى يا سما بعدك عنى عقاب صعب ليا اوى
سما....انا اسفه لكن غصب عنى
على الصياد ..عمتا انا ميهمنيش الا صحتك وسعادتك ولو راحتك فى البعد انا هتحمل البعد
سما ....ربنا يخليك
.........
فى غرفه احمد الصياد ودينا
كانت دينا تجلس حزينه متوتره
احمد الصياد ....مالك
دينا ....مفيش حاجه
احمد الصياد.....ابوكى اتصل تانى
دينا ....لسه بعتلى رساله ان اروح علشان لقى مشترى للشقه
احمد الصياد ....تمام انا هتصرف جهزى نفسك علشان نمشى
دينا ...حاضر ....
........
على الجانب الاخر تم كتب كتاب اسراء والسفاح
السفاح وهو يغلق باب الشقه خلفهم انتفضت اسراء برعب
السفاح. ....مالك خايفه ليه
اسراء بتوتر ....مفيش
السفاح وهو يجلس على اقرب كرسى ويضعها فوق رجله
السفاح ...بصى يا اسراء انا هسيبك كام يوم لحد ما تتعودى عليا
اسراء بفرحه ...بجد
السفاح ....ايوه
اسراء وهى تقبل خده بقوه ...شكرا اوى
السفاح..... ربنا يخليكى ليا
.............
كان الطبيب يدخل غرفتها كالعاده ولكن كانت المفاجاه انها ليست بها
الطبيب بفزع .. مستحيل هربت لا
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع عشر من رواية انتقام ثم عشق بقلم لولو الصياد
تابع جميع فصول الرواية من هنا: جميع فصول رواية انتقام ثم عشق
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من الروايات الأخري
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة