-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل السادس عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل السادس عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل السادس عشر

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل السادس عشر

. لو عايزه ابوكي انزلي دلوقتي حالا قدام الشركه في عربيه اركبي فيها واوعي تبلغي حد لو عيزاه عايش.

هدي اتصدمت وخافت جدااا جدا مش عارفه تتصرف ازاي تبلغ اسر ولا تعمل ايه
هدي قررت تنزل عشان باباها وبعتت ماسج لاسر
. اسر لازم تعرف اني بحبك وعمري ما حبيت حد غيرك انا اسفه علي الي هعمله دلوقتي بس كله عشانكوا بحبك.
هدي نزلت وفعلا لقت العربيه وركبت فيها وغموا عنيها.

اسر كان مع ياسين لما جاتله الرساله قراها وكان مصدم ووراها لياسين
ياسين. اتصل بيها دلوقتي اتصل
اسر اتصل بيها وكان الموبيل سايلنت بس بيتهز هدي حست بيه وحاولت انها تفتح الخط مش تقفله ونجحت في كدا
اسر. فتحت اهي
هدي. انتو واخديني فين
##. متساليش كتير واخرسي خالص
اسر. بسرعه بسرعه نعمل تتبع
فعلا طلعوا وعملوا تتبع للتليفون وراح مكان مهجور غريب جداا والحركه توقفت فيه
ياسين. اهو يلا نتحرك
اسر. لا خليك انت هنا وانا هكون معاك علي تليفون
ياسين. خليني اجي معاك احسن
اسر. اسمع الكلام خليك هنا عشان لو حصلي حاجه تيجي
ياسين. ان شاء الله هتيجوا بالسلامه متقلقش
اسر وياسين عملوا نظام في الموبيل ان ياسين يبقي عارف تحركات اسر
...... في المكان المهجور الي فيه كريم

كريم كان في اوضته مربوط من ايده ورجله
هدي دخلت عليه
هدي. بابي انت كويس
كريم. هدي ايه الي جابك هنا
هدي. مش مهم المهم انك كويس
##. يلا من هنا انجري
اخدوا هدي بعيد عنه في اوضته تانيه ودخل عليها..

اسر اتحرك وتقريبا قرب يوصل
.....
هدي في اوضه بس مش مربوطه ودخل عليها فاروق
هدي بصدمه. عمي فاروق
فاروق بابتسامه شيطانيه. بنت اخويا الغالي
هدي. هو انت الي كنت بتعمل كل دا
فاروق. ايوه بالظبط كدا
هدي. ليه بتعمل كل دا ليه
فاروق. بخلاصه انا كان عندي مصالح وخلصتها من خطوبه اسر لدارين ومجدي اخد الفلوس الي تخلينا مش مفلسين من خلال تهديداته لابوكي واسر وجميله طلعوا بيحبوكي اوي يا هدي
هدي. انت ازاي كدا ليه كل دا عشان الفلوس كل دا انت واحد...
فاروق.احترمي نفسك واعرفي انك بتتكلمي مع عمك
هدي بضحك. ههههههه عمي اه عمي الي بيسرقنا عمي الي خاطفني عمي اه
فاروق. بطلي اوفر دا انا محضرلك مفاجأه انما ايه
هدي. ايه
فاروق. خليها مفاجأه
وخرج وسابها هزي فضلت تعيط كتير
...... بره اسر وصل وطلع مسدسه وبيتحرك ومعاه الموبيل في جيبه عشان ياسين
اسر.الو ياسين لو كمان عشر دقايق متصلتش بيك تبلغ البوليس وتيجي بسرعه
ياسين. حاضر ربنا معاك يا صاحبي
اسر كمل مشي بس اتفاجأ ب.......
في الفيلا.....
جميله. مترود يا كريم بقا
مازن. مالك يا جوجو
جميله. ابوك مش بيرود
مازن. للدرجه ديه بتحبيه يا جوجو
جميله.اتلم يا ولا الله
مازن. هههههههه والنبي بتحبيه، اروح احب انا بقا
جميله. بتحبها
مازن. بعشق امها
جميله. هههههههههه ربنا يهديك يا ابني
..........
في النادي كان شادي ودنيا
دنيا قاعده مع شادي في النادي ولقت واحد جاي
سامح. دودو
دنيا بفرحه. سامح عامل ايه وحشتني والله
سامح. انت اكتر عامله ايه
كان هيحضنها
شادي. ايه يا عم الحبيب مالك
سامح. وانت مالك انت
شادي. هي قاعده مع سوسن هتحضن وتبوس
دنيا. شادي اهدي اعرفكوا علي بعض، سامح دا شادي ابن مامي جميله انت عارف ان بابي اتجوز، شادي دا سامح ابن خالي واخويا في الرضاعه
سامح. مش تقولي يا حجه
شادي. حبيبي يا سموحه عامل ايه
سامح. بخير تمام انت في سنه كام
شادي. خلصت ثانويه عامه
سامح . دخلت ايه
شادي. هندسه يا معلم
دنيا.اسيبكوا انا بقا
شادي. هههههههه لا حرام خليكي
فضلوا يتكلموا ويهزروا
.........
اسر اتفاجأ بحد ضربه علي دماغه واغمي عليه
هدي في الاوضه اتفاحأت بواحد بيدخل اسر عليها وهو مغمي عليه
هدي. اسر اسر
هدي قعدت تفوق فيه لحد ما فاق
اسر. ااااه ااااه
هدي. اسر انت كويس
اسر. اه كويس انت كويسه
هدي. انا انا اسفه بجد
اسر. متتاسفيس لولاكي مكنتش هعرف اوصل هنا
هدي. متقلقش بابي كويس
اسر. طيب يلا بسرعه
لسه هيتحركوا لقوا حد بيفتح الباب ودخلوا كتفوا اسر وماسكين هدي وصت صراخها وفاروق دخل وواخد مكتف هدي واسر مربوط متكتف
فاروق. ايه يا روميو الخير مش بيكسب ولا حاجه
اسر. خليها بينا وبين بعض مدخلش فيها هدي
فاروق. هههههههههه لا هدي هتخش فيها ببساطه العمليه الجديده بتاعتي هدي لازم تخش فيها
اسر. ملكش دعوه بيها
فاروق. استأذن انا
فاروق خرج ودخل فادي هدي اول ما شافته وشافت بصته ليها خافت الراجل الي كان ماسك هدي طلع و
##. بالهنا والشفا
اسر عينه حمرا من الغضب و
اسر. ابعد عنها
فادي. هههههههه شوفتك مزلول يا اسر وجبروتك في الارض قولتلك هحرق قلبك مسمعتش مني
هدي مرعوبه وبتدور علي اي حاجه تضرب بيها فادي بس مفيش
فادي مسك ايد هدي ولواها ورا ضهرها
هدي. عااااااا اوعي ابعد عني
اسر. ابعد عنها وخليك راجل
فادي. هتشوف دلوقتي اني راجل
وزق هدي علي الكنبه وقعت عليها وهي بتضربه وهو بيحاول يتعتدي عليها اسر قاعد هيمووووت بغضبه هدي ضربته وقامت تجري عند اسر وحضنته
هدي بعياط. اسر عشان خاطري قوم اسر
فادي قام وشدها من طرحتها وعري شعرها
هدي. اااااسسسسر
..............
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السادس عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة