-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل السابع عشر

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل السابع عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو. 

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل السابع عشر

اقرأ أيضا: رواية حب وجنون بقلم ندي رمضان
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو

رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل السابع عشر

فادي لقي حد ضربه جامد علي دماغه بازازه ازاز
ياسين. ولا ووقعت يا حيوان
فادي. انتو الي وقعتوا ههههههههه
ياسين. هو انا مقولتلكش ان البوليس بره وقبض علي فاروق ومجدي
فادي بخضه. لا انت اكيد مجنون انا هعمل الي انا عايزه حتي لو علي موتي
فادي زق ياسين وواحد من الحرس مسكه وهو بيضرب هدي وبيحاول يعتدي عليها
هدي. عااااااا اوعي
اسر لقي باقي الازاز متكسر واخده وفك الرباط
اسر قام ومسك فادي من ضهره وفضل يضرب فيه
اسر. انت يا ابن ال*****انت تعمل كدا دا انا هوديك في داهيه
ياسين ضرب الحرس الي كان ماسكه هو كان خايف علي هدي، ضربه وطلع ندي علي البوليس وجم اخدوا فادي
ياسين قلع الجاكت بتاعه واداه لهدي
هدي قامت جرت علي اسر وحضنته
اسر. انا اسف انا كنت عاجز اوووي
هدي بعياط. خبيني يا اسر انا خايفه بجد
اسر حضنها جامد
ياسين. يلا يا اسر نمشي من هنا هي كويسه
اسر.اه كويسه متقلقش
خرجوا وكان كريم طلع هو كمان وقبضوا علي فاروق ومجدي وفادي بس دارين هربت
فاروق. هتندم علي الي انت عملته وهتشوف
كريم. يلا يلا مش عايزين كلام فاضي، انت كويسه يا هدي
هدي. اه يا بابي انا بخير
فاروق وهو ماشي مع البوليس اخد السلاح بتاع الظابط ووجهه علي هدي
فاروق. لو عايزنها عايشه اوعوا حد يقرب
فاروق قرب علي هدي عشان ياخدها بس اسر ماسكها جامد مش عايز يسبها
هدي. عااااا لا لااااااا
اسر. هدددي متخافيش انا معاكي
فاروق واخد هدي وبيبعد بيها لورا والمكان الي كانوا فيه عالي وتحته بحر
فاروق بيبعد بيها والبوليس مش عارف يتدخل
اسر وياسين وكريم بيقربوا معاهم بس بحظر
كريم. فاروق سبها سبها وقولي الي انت عايزه وانا هعمله
فاروق. ههههههههههههه انا عملت الي انا عايزه خلاص وانتو ضيعتوه عليا يبقا احرق قلبكوا بقا
كريم. خدني انا وسيب عيالي بلاش
اسر مش عارف يتصرف ازاي بس بيحاول يكسب وقت
اسر. انت هتستفاد ايه لما تقتلها وانت تتعدم ولا اي حاجه لاكن لو سبتها هتاخد حكم مخفف وهتطلع تشتغل وتستمتع بفلوسك وانا متنازل عن نص ثروتي ليك ايه رايك
فاروق بتفكير وبدأ يفك ايده من علي هدي شويه
فاروق. وانا ايه يضمنلي دا
اسر. انا اضمنلك كل دا والمحامي في الطريق
فاروق بدأ يفك ايده من علي هدي اسر بص لهدي بمعني انها تجري
هدي بدون مقدمات جرت ناحيه اسر بس هو مسكها من دراعها
والدارع التاني اسر ماسكه
هدي. عااااااااااااااا ااااااه
اسر. استحملي والنبي لو سبتك هياخدك ويقع
فاروق. سبها والا والله افضل اشد لحد ما دارعها يتخلع
كريم. سبها يا اسر سبها
اسر. اسف يا هدي
هدي. اسسسر اسمع اسمع قبل ما تسبني انت عارف اني بحبك صح عشان خاطري خلي بالك من ماما وشادي وخلي بالك من نفسك متنسانيش يا اسر
اسر بدموع. ليه بتقولي كدا انت هترجعيلي وهنتجوز المهم اثقي فيا
هدي بدموع. واثقه فيك والله
اسر سابها وفاروق مسكها من رقبها
فاروق. كان لازم تتذاكي كنت هسيبك بس خلاص انسي
هدي. عمي ورحمه بابا سبني احنا ملناش ذنب في حاجه
فاروق كان هيتكلم بس اتفاجأ بمروان بيضربه بالرصاص في دماغه
الكل اتفاجأ ان مروان موجود
مروان. كدا الناس كلها هترتاح من قرفك
فاروق بدأ يتحرك بحركات غير سابته وبيرجع بضهره ومعاه هدي
قرب جداا من الحافه وهيقع في البحر
هدي. عاااااااااااا اسسسسسررررررر
اسر جري مسك هدي من ايديها
هدي. اسر اسر ابعد هتقع
اسر ماسكها قبل ما يقعوا وفاروق خلاص مات ووقع ومعاه هدي بس اسر مكلبش فيها
هدي. عااااااااااا
اسر. ياسين امسكني
ياسين قرب مسكه والظباط قربوا وبيفكوا ايد فاروق من علي رقبه هدي
بعد محاولات عديده اخيرا فكوا فاروق من هدي وفاروق وقع في البحر وهدي اسر طلعها
هدي اول ما طلعت حضنت اسر وهو حضنها وقاعدين علي الارض
البوليس اخد مجدي وفادي والغواصين نزلوا يدورا علي جثه فاروق
هدي واسر قاعدين علي نفس الحال اكتر من ساعه وسط شقهات هدي العاليه وياسين بيخلص الاجراءات وجابوا عربيات عشان يروحوا
هدي بعياط. ااااه كنت هموت يا اسر
اسر بدموع. بعد الشر عليكي يا حبيبتي انت خلاص بقيتي كويسه متخافيش
هدي. خايفه خايفه اوي اوي يا اسر اوي
اسر. لا متخافيش انا معاكي وهفضل طول عمري معاكي ومش هسيبك ابدااا ابدا
هدي. بجد هتفضل معايا وهتسيب سردين
اسر. ههههههههه اه هسيب سردين واتجوزك
هدي سكتت وتقريبا نامت
اسر.هدي هدي
بص عليها لقاها نامت
اسر. ههههههههه حتي وانتي مخطوفه بتنامي ايه البت ديه
ياسين. اسر انت كويس
اسر. اه انا بخير العربيات وصلت
ياسين. اه يلا بينا ايه دا هدي مالها
اسر. ههههههه نامت
ياسين. يا شيخ خضتني يلا
اسر قام وشال هدي وراحوا للعربيه
كريم. انتو كويسين يا ولاد
اسر. اه يا بابا كله تمام انت كويس
كريم. اه تمام، فادي عمل حاجه لهدي
اسر. لا لا معملش حاجه متقلقش
كريم. الحمد لله
.............
في الفيلا
جميله. انا مش مرتاحه اسر مش بيرود ولا هدي كمان
مازن. انا اتصلت بياسين قالي انهم جاين
جميله. هما كويسين طيب طمني
مازن. والله مقالش تفاصيل
دنيا. ياارب يكونوا بخير
.........
بعد دقايق وصل كريم واسر وهدي
جميله جرت علي هدي لان كان شكلها متبهدل خالص وطرحتها متبهدله
جميله. هدي مالك يا بنتي
هدي. متقلقيش يا ماما
جميله. كريم اسر مالكوا في ايه فهموني بقا
اسر. اهدي يا ماما
اسر حكي لجميله كل حاجه
جميله. يا حببتي يا بنتي
هدي. والله انا كويسه
وهما بيتكلموا دخل........
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السابع عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة