مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة هنا عمرو علي موقعنا قصص 26 و موعدنا اليوم مع الفصل التاسع عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو.
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل التاسع عشر
رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو - الفصل التاسع عشر
مازن. اووووف انا مزنوق ما كنتي روحتي يا دنيا العربيه التانيه
دنيا. والله اروح انا وانتو تهيصوا هنا من غيري اه يا واطي
هدي. بس بقا خلونا نشغل اغاني
مازن. نشغل برضو وانتي موجوده يا هدهود
هدي. عايز ايه اخلص
مازن. غنيلنا هييييي هيييي
هدي. هييي هيييي يلا ياض
اسر. غني يا هدي
هدي. ان مكنتش تحلف بس
هدي غنت اغنيه مبروك عليا وكلهم بيسقفوا واسر فتح سقف العربيه وهدي طلعت منه وقعدت تغني وكانت مبسوطه وكلهم مبسوطين جدااا
هدي خلصت ونزلت قعدت
اسر. هو في كدا
هدي. انا المفروض الي اقولك هو في زيك كدا
اسر مسك اديها وباسها
مازن. جتكوا الارف في حلاوتكوا
اسر. خمسه خمسه الله يحرقك
هدي. ههههههههههههه
بعد وقت وصلوا تحت بيت اميره
نزلوا كلهم وواقفين تحت
هدي. استنوا انا ودنيا هنطلع الاول وانتو اطلعوا بعدنا ها
مازن. طيب يا اختي
هدي ودنيا طلعوا لاميره
سهير. هدي حببتي عامله ايه
هدي. الحمد لله يا طنط، ديه دنيا اختي
سهير. اهلا بيكي يا حببتي
دنيا. اهلا بحضرتك يا طنط
هدي. هما طالعين ورانا اهو اميره فين
سهير. جوه في الاوضه
هدي داخله عندها الاوضه وبتغني
هدي.هتجوز هتجوز هتجوز هتجوز
اميره. انا هتجوز هتجوز
هدي. هههههههههه مبروك يا روح قلبي
اميره. مبروك ليكي انتي كمان هنتجوز سوا زي ما كنا بنحلم زمان يا هدي ياريت سهي كانت معانا
هدي. ربنا يرحمها ويغفر لها
دنيا. ايه بقا بلاش نكد يلا
هدي. ايه الحلاوه ديه
اميره كانت لابسه فستان موف وطرحه فضي وكان رقيق وجميل جدا
اميره. بجد شكلي حلو
هدي. تحفه يا قلبي
الباب خبط مُعلن وصول باقي العيله
هدي. وصلوا يلا بينا احنا بقا
طلعت دنيا وهدي قعدوا بره وسهير رحبت بيهم وقعدوا يتكلموا
كريم. مدام سهير احنا جاين انهارده عشان نطلب ايد الانسه اميره لابني مازن
سهير. دا شرف لينا والله بس ناخد رأي العروسه
مازن. طيب هي فين
اسر خبطه في دراعه من غير ما حد يلاحظ
مازن. اااا اقصد يعني هتطلع امتي
سهير. هههههه حاضر هقوم اجبها
هدي. خليكي يا طنط هروح انا
دخلت هدي لاميره عشان تاخدها وكانوا شايلين العصاير
اميره سلمت عليهم وقعدت جنب سهير وهدي
سهير. ايه رايك يا عروسه
اميره. احم الي تشوفيه يا ماما
سهير بخبث. طيب انا مش موافقه
اميره. ايييه انا موافقه انتي مش موافقه ليه
مازن. ههههههه وانا الي كنت فاكرك مؤدبه
سهير. ههههههههه كدا الاجابه وصلت
كريم. ههههه تمام بعد بكره كتب الكتاب وبعدها باسبوع الفرح
سهير. مفيش مشكله بس هما هيعيشوا فين
كريم. كل واحد فيهم لي فيلته بتاعته جنب الفيلا بتاعتي ومش ناقصها حاجه غير بس انهم يجيبوا هدومهم واوضه النوم بس
سهير. علي بركه الله
مازن طلع من جيبه علبه فيها دبله وخاتم ولبسه لاميره واميره وهي بتلبسه الدبله
مازن.لوووووووووولي
اميره. هههههههههههه
سهير. مبروك يا ولاد
هدي. ميرا بكره بقا هننزل نجيب الهدوم والحجات الي نقصانا
اميره.اشطات يا حبي
مازن. وبعده ننزل نجيب اوض النوم
اسر. اه ياريت عشان نخلص بقا
هدي. ماشي
اسر. بابا ممكن اخد هدي هنخرج
كريم. ماشي بس متتاخروش
اسر. حاضر يلا يا هدي
اسر وهدي نزلوا
مازن. بابي
كريم. خدها وانزل
مازن. هههههه حبيبي يا بوب
مازن اخد اميره وخرجوا
....... عند هدي واسر في العربيه
اسر. عملك مفاجأه
هدي. خيييير
اسر. مفيش رشوه طيب
هدي. يعني ايه
اسر. اغنيه كدا علي الماشي
هدي. هههههههههه ماشي
هدي غنت اغنيه حبه جنه
هي بتغني و فرحانه وبتبصله وهو مسك ايدها ومندمج معاها
هدي. اهو غنيت ايه المفاجاه بقا
اسر. قربنا
هدي. اوكي
هدي. اسر
اسر. قلبه
هدي. هو محمود مش بيجي ليه
اسر. يجي فين احنا كنا مخطوفين يا هدي هههههه
هدي. بس بقي متجبش السيره ديه
اسر. حاضر يا ستي احنا وصلنا اهو
اسر وقف عند البحر
هدي. ايه دا
اسر. انزلي بس
هدي نزلت واسر غمي عنيها
هدي. ايه دا ليه كدا
اسر. عشان المفاجأه تكمل بس
هدي. ماشي يا سيدي
اسر مشي بهدي لحد ما دخل علي الرمله
هدي. ها بقا
اسر فك من علي عنيها الطرحه الي كان رابط بيها عنيها
اسر. ايه رايك
هدي........
......................
عند مازن واميره
مازن اخدها في كافيه يتعشوا فيه وقاموا يرقصوا سلو
مازن. اميره
اميره. نعم
مازن. انت عارفه اني بحبك من زمان اوي
اميره. عارفه
مازن.مفيش اي حاجه ابل بيها ريقي طيب
اميره. هههههه بحبك يا مجنون
مازن شالها ولف بيها والناس كلها سقفت ليهم
اميره بكسوف. خلاص بقا يلا بينا
مازن. يلا يا قلبي
مازن اخدها ولفوا شويه ووصلها لحد البيت
مازن. تصبحي على خير يا قلبي
اميره. وانت بخير
مازن. اه صحيح ابقي كلميني طمنيني انك طلعتي
اميره. حاضر باي
طلعت اميره واتصلت بمازن ومازن روح البيت
.........
في نفس الوقت عند هدي واسر
هدي فتحت عنيها لقت المكان متزين وفيه انوار كتير وحلوه والبحر قصادها والقمر والورد علي الارض والمكان شكله جميله جدا جدا ومفيهوش حد خالص، اسر واقف حاطط ايده في جيبه
اسر. ايه رايك
هدي. الله بجد انا مش عارفه اقولك ايه
اسر. قولي الي انتي حاسه بيه
هدي. بحبك
اسر. وانا بموت فيكي
اسر طلع من جيبه سلسله فيها حرف A وحرف H
اسر. السلسه ديه اوعي تقلعيها يا هدي اوعي
هدي. حاضر يا حبيبي اوعدك عمري ما هقلعها ابدا بس مفيش حاجه كمان
اسر. اممممممم عارفك انا
اسر طلع من جيبه شكولاته
هدي. ايوه بقا بحبك
اسر شالها ولف بيها وهدي بتصوت بفرح
هدي. عااااااا كفايه يا اسر ههههههه
اسر نزلها ورقصوا سلو بصوتها علي اغنيه لمستك نسيت الحياه
هدي. لمستك نسيت الحياه وانت الي بحلم اعيش يوم معاه والليله هي البدايه وخليك معايا دا عمري الليله ديه ابتدي
هدي فضلت تغني وترقص مع اسر لحد وقت متاخر
اسر. اوووبس الساعه 12 بابا هيبيتنا علي السلم
هدي. هههههههه يلا بسرعه
اسر وهدي اتحركوا وراحوا الفيلا
اسر وهدي دخلوا براحه جداااااا
اسر بصوت واطي. اطلعي يلا هتوحشيني لحد الصبح تصبحي علي خير
هدي بصوت واطي. حبيبي وانت من اهلو
اسر وهدي وهما طالعين السلم هدي رجلها فلتت وسندت علي اسر
كريم. امممممم طب استنوا اما تكتبوا الكتاب طيب
اسر زق هدي
اسر. انتي جيتي منين بس
هدي. احم انا ااااا
كريم. ههههههه خلاص خلاص اطلعوا ناموا
كلهم طلعوا يناموا وعدي يوم سعيد من غير مشاكل
..............
تاني يوم الصبح الكل صحي وقاعدين تحت بيفطروا
هدي. بابي انا هنزل مع اميره ماشي
كريم. ومالو يا حببتي بس خلصوا كل الحجات بقا عشان الوقت
هدي. حاضر
دنيا. الله الله الله ايه السلسله الحلوه ديه يا دودو
هدي اتكسفت وخبت السلسله
هدي. ايه عادي سلسله ايه
دنيا. اه حلو حرف ال A دا اه والنبي هو
هدي. يااااباي علي غلستك انا ماشيه باي
كريم. ههههههههه رخمه انت يا دودو
دنيا. هههههههههه بحب اغلس عليها
اسر. بس يا بت محدش له دعوه بخطبتشي
دنيا. احنا اسفين يا صلاح
الكل خلص فطار وراحوا شغلهم ومازن قرر ينزل الشركه يشتغل هو كمان وشادي ودنيا بيرحوا النادي يلعبوا اسكواش
........
عند هدي واميره
راحوا مول كبير جدااا اشتروا حجات كتير اوي وقرروا انهم هيروحوا الفيلا بتاعتهم يرصوا الحاجه فيها علي طول
بعد حوالي8 ساعات كانوا اخيرا خلصوا ورايحين الفيلا
هدي بتتكلم في الموبيل
هدي. الو يا بابي ممكن نروح الفيلا بتاعتنا عشان نرص الحجات بتاعتنا هناك علي طول
كريم...............
هدي. لا متقلقش يا بابي
كريم............
هدي. حاضر باي
هدي.كلمتي طنط
اميره. اه وقالتلي متاخرش
هدي. اشطا ماشي
وصلوا اميره دخلن الفيلا بتاعتها وهدي دخلت الفيلا بتاعتها
اميره رصت حجاتها وخلصت وقالت لهدي انها مروحه
هدي لسه موجوده في الفيلا عندها وبترص هدومها وبتغني
هدي حاسه بصوت اقدام حد جاي من وراها مش عارفه تتصرف وفاجأه الشخص دا حط ايده علي كتفها
هدي........
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع عشر من رواية جمعتنا صدفة بقلم هنا عمرو
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابع من هنا: جميع فصول رواية جمعتنا صدفة
تابع من هنا أيضاً: جميع فصول رواية قسمتي بقلم أسماء سليمان
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
اقرأ أيضا: رواية فارس عشقي بقلم سحر فرج
إرسال تعليق
يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا