مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل العاشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل العاشر
تابع أيضا: رواية عشقك جوا قلبى بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: رواية غرام
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن |
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل العاشر
بتول :هقول اهو هو يبقى هشام
شهد و شروق فضلوا في صدمه وخصوصا شروق وبعدين انفجروا في الضحك فقالت
بتول :ايه الا بيضحك في الا اقولته
شروق :عشان ما فكره هشام مش بيحبك
بتول بقلق :امال بيكرهني
شهد :ليه دماغك شمال كدا
بتول :امال ايه خلصي منك ليها
شهد و شروق :دا بيعشقك
بتول فتحت بوقها وتنحت من الصدمه
شروق :بتول توتي بتول يا بت يا بتوووووول
شهد :ولا هنا خالص بتووووول
بتول بفزعه :في ايه البيت بيقع
شهد :قال الله ولا قالك بعد كل التنضيف دا يقع
شروق :انتي روحتي فين
بتول :ماروحتش في حته وبعدين عرفتوا ازاي
شروق :هو اقالي وانا قولت لشهد
بتول :ايه يعني بيحبني هييييييه بيحبني بيحبني يا ام نيازي صاحي نيازي وقوليلوا هشام بيحب توتي لولولولولولوي قلبي الصغير لا يتحمل الفرحه
شروق :بس يا هبله كل دا عشان بيحبك لو فضلتي كدا هتتجنني بجد
ولسه هتتكلم بتول الباب خبط وكان هشام
هشام :كنت عاوز اكلمكم بخصوص صديقه لشهد
شهد :اتفضل اقعد و اقول
هشام :كنت عاوزك تاخديلي معاد من ابو جنا
شهد :وانت تعرفها منين
هشام :كنت متعرف عليها قبل كدا بالصدفه
بتول بدموع :هروح انا الحمام
شروق :استني عاوزه اقولك حاجه
بتول :لا مش عاوزه اسمع حاجه و الجايه تقوليه انا بقولك ان الموضوع دا بالنسبالي خلص
هشام :موضوع ايه
شروق :وانت مالك يا غلس
هشام :اسكتي خالص بتول مالك هتعيطي ليه كدا هو انتي فكرتي حاجه تانيه فغيرتي عليا مثلا
بتول :وميشرفنيش اغير على واحد زيك
ودموعها غفلتها ونزلت فجاه فجريت بسرعه فقامت شروق وراها وقالت :هتلاقي بيغيظك او ممكن يكون عاوز حاجه من ابو جنا مش عشان يطلبها للجواز
بتول :شكلي غلط انا حبيته دا واحد معندهوش دم ولا احساس
شروق :افهمي هو بيحبك هو اقايلي كدا وبعدين انا هتبقى ايه مصلحتي اما اكذب عليكي يعني بالعكس دا انا هبقى زعلانه اما اكون بلعب بمشاعرك تجاه اخويا افهمي بقى هو بيحبك والله بيحبك
بتول :عمره ما فكر فيا ولا هيفكر لاني كنت غبيه اما حبيته سيبيني اروح الحمام بقى
شروق :ماشي
وراحت شروق عند شهد و هشام
شهد :بس جنا مخطوبه
هشام :انا عارف بس عاوز اكلم باباها في موضوع كدا
شروق :وايه هو الموضوع
هشام :كنت عاوز اعمل خدمه لواحد صاحبي لانن عاوز يفتح بقاله صغيره فلو عنده حد يفيدني
شهد :طب ليه مقولتش لبابا
هشام :ما انا قولتله بس قالي انه ميعرفش بس يعرف ابو جنا انه عنده حد ممكن يفيدني فكنت عاوز اروحله عشان كدا
شروق :ااااااه اصل دماغنا راحت شمال خالص
هشام :ايوه بقى دماغكوا راحت فين بالضبط وايه خالها بتول تزعل وتقوم لدرجه انك يا شروق تروحي وراها تهديها لانه لو جيه بالي يبقى يا نهار اسود و منيل على دماغي و سنيني السوده
شهد :هو فعلا الجيه بالك شوف بقى يا فالح هتعمل ايه
شروق :و المشكله ان دماغ بتول جزمه مش هتصدق بسهوله و زي ما وقعت نفسك في حفره كبيره طلع نفسك منها
هشام :انتم بتعقدوني و الا اي بدل ماتقولوا خير بدل الهم الا انا فيه دا
شهد :انت انتهيت خلاص يا حلو البس بقى
هشام :مشي البت دي من وشي بدل ما ارتكب فيها جريمه
شروق :هدي نفسك وبعدين بس يا شهد مش ناقصه تعقيد خالص بجد لازم نشوف حل للمسكينه دي اما انت في ستين داهيه
هشام :تصدقوا انكم الاتنين معندكمش دم بقول عاوز اصالح البت خلال ٥ ايام الله يخربيت شيطانكم انتم الاتنين
شروق و شهد :ههههههههههه
وبعدين دخلت بتول وقالت :مش عاوزه حد يتكلم معايا وبعدين يلا يا هشام اطلع برا عاوزه انام وبدون اي كلمه
فطلع هشام برا
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل العاشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع أيضاً: جميع فصول رواية همس الأنين بقلم آية محمد
اقرأ أيضا: رواية فى قلبى أنثى عبرية بقلم خولة حمدى
إرسال تعليق
يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا