مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الحادى عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الحادى عشر
تابع أيضا: رواية عشقك جوا قلبى بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: رواية غرام
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن |
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الحادى عشر
يارا :نداااااه
نداء :نعم يا زباله
يارا :اكلمي معايا عدل انا اكبر منك
نداء:بس انا اطول منك يا شبر و نص
يارا :عاااااااا ليه يا ربي مرزقتنيش باخت تحبني زي ما بحبها وبعدين بطلي تقوليلي شبر و نص
نداء:والله بحبك بس انتي الا بتعامليني غلط
وبعدين دموعها نزلت فراحت يارا واخداها في حضنها وقالت :وانا كمان بموت فيكي متزعليش مني
نداء:خلاص مش زعلانه
يارا :بجد
نداء:بجد
يارا :طيب روحي اعملي نسكافيه
نداء:بردو
يارا :بهزر معاكي انا هقوم اعمل تحبي تشربي ايه
نداء:Hot Chocolate(نسكويك)
يارا :حاضر يا حبيبتي
و راحت يارا عند باباها و مامتها تسالهم يشربوا ايه بالمره وعملت كل حاجه من شاي و نسكافيه و Hot Chocolate و ودت كل حاجه وبعدين راحت اوضه نداء ولما دخلت عليها لاقيتها بتقول :اه يا زباله يا حيوان يا قليل الادب
يارا :في ايه يا نداء
نداء:في واحد على الواتس بيعاكس اسمه باسم
يارا :طب ما تعملي بلوك
نداء:اصله بيقول انه بيحبني و بيشوفني كل يوم
يارا :متاكده انه مش معاكي في الدرس او تعرفيه
نداء:لا خالص بس ممكن يكون الا في العماره الا قدامنا مع انه كبير و قرب يخلص كليه
يارا :ممكن بس هتتاكدي ازاي
نداء:ممكن اساله عن اسموا بالكامل لاني عارفه
يارا :طيب اساليه
نداء سالته وعرفت اسمه وقالت :اه هو اعمل ايه دلوقتي
يارا :متعمليش بلوك ولا اي حاجه الغي الاشعارات من الواتس بتاعه وسيبيه لمده يومين و بعدين نبقى نروحله نهزئه و نعلمه الادب
نداء:ماشي يا يويو يا جامد
يارا :حبيبتي يا ندنوتي بس اشربي Hot Chocolate بتاعك قبل ما يبرد لانه حلو وهو سخن
نداء:حاضر بس هو جاب رقمي منين
يارا :اكيد سال واحده من صحابك فدتهولوا
نداء:طيب انا خلاص شربته اطلعي بقى عشان اغير
يارا :ليه رايحه فين
نداء:رايحه الدرس
يارا :طيب
ولبست نداء وسلمت على الكل ونزلت عشان تروح الدرس
في بيت جنا :
زين :دي تبقى اختي روقيه
شيري اتكسفت وقالت :انا اسفه يا زين حقك عليا يا روقيه انا داخله الاوضه
روقيه :تعالي هنا سلمي عليا عدل بقالي ٨ سنين مشوفتكيش وحشتيني
شيري :اصلي محروجه ومش عارفه انطق
جنا :تعالي على نفسك وعلى احراجك وسلمي عليها عدل
شيري :انتي الاول
جنا :حاضر
وراحت سلمت على روقيه جامد و بعدين راحت شيري فقالتلها روقيه في ودنها وهي في حضنها :باين غيرتك وحبك لزين
شيري :لا انا مبحبوش
روقيه بعدم اقتناع :ماشي
زين :ومفيش حاجه ليا طيب لا سلام ولا كلام ما انا زيها مشوفتكيش بقالي ٨ سنين
جنا و شيري :انت بالذات لا
روقيه و زين :ليه
شيري :استني اقولك في ودنك
روقيه :قولي
شيري :كان عاوز يبوسني
روقيه لزين :اه يا قليل الادب دا حقيقي
زين :ساعه شيطان بس وبعدين انا اكبر منك
روقيه :في فيها سن دلوقتي دا انا هقول لماما و بابا و يشوفوا هيحصل ايه و احسن انهم مش راضيين يتصالحوا معاك اتاسف
جنا :هو احنا في k. G2
زين :لا لازم اصالحها
اتاسف وراح عندها وحضنها واتاسف ليها وفضل حاضنها
روقيه :يا عم الحج
جنا :انت جاي تحضن و تبوس و لا ايه طلع البت من حضنك
روقيه :وانت مبسوطه في حضنه و َمسلمها نفسك ليه ولا حاجه تاني
زين راح مطلع شيري من حضنه فراحت شيري جاريه تستخبى من كسوفها ورا جنا و روقيه
زين :انتم الاتنين ارزل من بعض ما كانت البت في حضني وكله تمام جيتوا انتم زي العزول في النص حسبي الله و نعم الوكيل فيكم و ربنا على المفتري منكم لله
جنا :احسن تستاهل عشان بعد كدا تحترم نفسك
زين :خلاص وبعدين الاستاذه باين هو انتي غيرتي عليا من اختي ولا ايه هو انا جوزك و لا خطيبك ولا حبيبك
شيري من ورا جنا و روقيه :لا طبعا عشان انا بس بنت واما انت بالنسبالي اخ عزيز فقط
زين :تبقي تسلميلي على عزيز انا رايح الحمام و تبقوا تسلمولي على القطه الا وراكم
جنا و روقيه :هههههههههه حاضر
وراح زين الحمام
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الحادى عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع أيضاً: جميع فصول رواية همس الأنين بقلم آية محمد
اقرأ أيضا: رواية فى قلبى أنثى عبرية بقلم خولة حمدى
إرسال تعليق
يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا