مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الثامن عشر من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثامن عشر
تابع أيضا: رواية عشقك جوا قلبى بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: رواية غرام
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن |
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل الثامن عشر
هشام :اتاخرتم ليه
بتول:وانت مالك براحتنا
زين:خلاص اهدوا يلا عشان نروحكم
شيري:مش هينفع اصل انا و البنات واخواتنا هنخرح
محمود:خلاص نروح معاكم
جنا بعصبيه:لا متشكرين مش عاوزين خلق عكره معانا
حبيبه بهمس:اهدي عشان ميلاحظش حاجه
جنا بمحاوله الهدوء :اوك تعالوا معانا بس يا ريت نجيب سموره
محمود بخضه و توتر:سموره مين
جنا:سمر الا معاك في الكليه اصلها صاحبتي وعرفت انها معاك فكلمها قولها تيجي تبقى حتى خروجه كامله
كل البنات و الشباب العارفين كانوا مصدومين من جنا والباقي مكنش فاهم اي حاجه
محمود:ح ح حاضر ه ه هكلمها
وكلم محمود سمر
سمر:ايه يا حمودي بتتصل ليه
محمود:تعالي على العنوان............. تخرجي معايا ومع شلتي وكدا يعني ايه رايك
سمر:ماشي انا جايه
وقفل محمود مع سمر
يارا:يلا نقعد نستناها وحشاني اوي سموره
محمود:هي جايه اصلا
وبعد فتره جت سمر و راحوا مطعم عشان يتغدوا
سمر بدلع :بليييييز حمودي عاوزه اروح مطعم صيني اكل سوشي
محمود:حاضر خلاص بلاش المطعم دا
يمني:لا احنا كلنا بنقرف منه وممكن نرجع
محمود:طب وانتم يا رجاله نروح
عمر:الصراحه انا جربته قبل كدا وكان طعمه زباله مش رايح انا
الكل الا محمود:واحنا واثقين في عمر
محمود:خلاص يا سمر مش هنروحه دلوقتي خليها بعدين
سمر:يوووووووه ماشي
جنا بعصبيه :انا رايحه الحمام
كل البنات الا سمر:استني جايين معاكي
َوراحوا الحمام
شيري:هو انتم كنتم اقرفنين من سمر ليه
جنا:انا مليش خلق اتكلم
يارا :خلاص انا هقولكم الحكايه.................... بس كدا
شيري:اسفه يا جوجو عشان زعلتك مكنش قصدي
جنا:لا ولا حاجه يا شيري
نداء:طب هنعمل ايه دلوقتي
يارا:هنروح وراه ونكشف حقيقته القذره كامله
بتول:ربنا يستر بقى ويصبرك
وبعدين دخلت سمر الحمام وقالت :شله الهبل كامله
جنا:انتي الهبله
سمر:سوري كنت بهزر ايه الا زعلك كدا
حبيبه:ولا حاجه اصل الزباله المفرود الواحد ميتكلمش معاها
سمر:على فكره دا اسمه تلقيح كلام و عيب اوي كدا على فكره
جنا:لا يا اقمر مش انتي الا هتعلمينا العيب و الا مش عيب وبعدين بصي لنفسك شعرك باين و لابسه شورت و بلوزه كات وكانك صغيره اشحال انك في جامعه
سمر:سوري يا حبيبتي يا عني انتم اللوك وبيئه و لبسكم معقد اوي
شهد:لا مسمحلكيش دا انتي هتتحرقي في نار جهنم جنب ابليس
سمر:ان شاء الله انتي
جنا:انا مهديه نفسي بالعافيه بس لو اتعصبت ربنا ما يوريكي
يارا:خلاص يا جنا تعالي نمشي احنا
سمر:لو مشيتوا تبقوا اندال وخايفين تواجهوني
جنا:بصي يا شاطره انا هقولك حاجه
قطعتها سمر وقالت :قولي يا بلدي
سمر:بصي يا حبيبتي محمود بتاعي انا مهما حصل فاكتمي ماشي
يارا:انا استحملتها كتير
وراحت يارا عند سمر مسكتها من دراعها جامد
سمر:اااااااااااه سيبيني اااااااه
جنا شمرت كمام لبسها وراحت عند سمر عشان تضربها فجريت سمر و بردو جريت وراها جنا و البنات لحد ما وصلوا عند الشباب
جنا :انا هوريكي يعني ايه ادب يا،،.،،،،،،، يا بنت ال،،،،،،، انا هعلمك الادب
محمود:اهدي يا جنا اهدي
جنا زقته وراحت مسكت سمر من شعرها و سمر فضلت تصرخ و تعيط و البنات كانوا بيقولوا جنا جنا هو هو جنا جنا هو هو واديلوا يا جوجو هو ها جنا قدهم هو ها جنا عمهم هو ها
الشباب :انتم بتشجعوها بدل ما تهدوها
يمني :ملكمش دعوه هي عندها حق
وبعد فتره عرفوا يسلكوا سمر من جنا
جنا:سيبوني على البت دي شكلها لسه متعلمتش الادب
محمود بزعيق :خلاص يا جنا روحي انتي و البنات و الشباب يوصلوكم وانا هوصل سمر
جنا بدموع:حاضر يا محمود حاضر يلا يا بنات
حبيبه:اهدي بس متزعليش
جنا:محدش ينطق ولا بنص كلمه مش عاوزه اتكلم مع حد
شهد:حاضر بس اهدي انتي
جنا:خلاص بقى انا هديت
وكلهم روحوا وجنا مبطلتش عياط طول الليل و البنات يتصلوا ويبعتولها رسايل يهدوها و شيري تهديها لحد ما نامت
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثامن عشر من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع أيضاً: جميع فصول رواية همس الأنين بقلم آية محمد
اقرأ أيضا: رواية فى قلبى أنثى عبرية بقلم خولة حمدى
إرسال تعليق
يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا