-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السادس

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل السادس من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السادس


تابع من هنا: رواية غرام

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن

رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل السادس

في صباح يوم جديد في عروس البحر المتوسط بالاسكندريه
صحيت حور و ضحى من نومهم اتوضوا وادوا فرضهم وراحت حور اوضه ضحى
حور :دوكو حبيبتي صباح الخير
ضحى :صباح النور عاوزه ايه ما انتي اما تمدحيني وتدلعيني تبقي عاوزه حاجه دا انتي اختي وحفظاكي
حور :هو انتي خارجه النهارده
ضحى :ليه
حور :عشان عاوزه اروح عند انكل اسر وعاوزه اخدك معايا ايه رايك
ضحى :مع انك عارفه اني مش عاوزه اروح لحد بس الا انكل اسر هو الحب كله
حور :انكل اسر بردو والا
ضحى بتوتر :قصدك ايه
حور :قصدي كريم مثلا
ضحى:ايه الانتي بتقولي دا كريم بالنسبالي اخ عزيز فقط لاكتر ولا اقل
حور :ماشي بس هتيجي ولا لا
ضحى:طبعا هاجي
وبعدين حور كانت لسه هتمشي كانت ضحى لسه فاتحه الفيس وعرفت ان عيد ميلاد كريم انهارده (هو نفس اليوم راحوا ل انكل اسر)
ضحى:حور استني
حور :نعم
ضحى:النهارده عيد ميلاد كريم ومتقوليش ليا
حور :اخ وخبطت على الجبهه وقالت :نسيت اقولك وبعدين فيها ايه يعني زعلتي ليه
ضحى:لا عادي عشان احضر لبس واجيب هديه وكدا يعني
حور :على العموم انا مجهزه فستان وعندي ليكي فستان حلو ما انتي ما شاء الله تبارك الله بقيتي طولي وتعالي خودي ميكب من عندي بدل الانواع الرخيصه المعفنه بتاعتك
ضحى:شكرا لكرم اخلاقك حاضر بس لون الفستان ايه
حور :عفوا هو احمر وعلى الوسط شريط اسود واكيد مش قصير و دوري على اي جزمه تليق على الفستان
ضحى:خلاص يا حجه حاضر بس هلحق اجيب هديه ولا لا
حور :دا ينفع يعني انا من امبارح حاسه اني هنسى اقولك وافتكر في اخر لحظه فجبت هديتين اختاري الا تعجبك وهتلاقي على كل هديه كارت اكتبي في بتاعتك الا تحبيه
ضحى:خلاص ماشي انقلعي انتي
حور :قلبتي دلوقتي سوري بس خلاص للاسف هنقلع وتعالي يلا خودي الحاجه
ضحى:حاضر جايه وراكي
وراحت ضحى ورا حور وكل واحده لبست فستانها وخدت هديتها وعملت كل حاجه وحور قعدت تحط ميكب لاميره وبعدين حطت لنفسها و راحوا عند انكل اسر و اول ما دخلوا سلموا على انكلهم اسر و مراته وبعدين كريم وادوا لكريم الهدايا وحور مشيت وسابت ضحى وكريم مع بعض عشان يحلالهم الجو
كريم :ازيك يا ضحى عامله ايه
ضحى:الحمد لله ازيك انت
كريم :بخير الحمد لله بس كبرتي وبقيتي مزه
ضحى بكسوف :شكرا وبعدين بطل قله ادب وافتح الهدايا واولهم بتاعتي
كريم :حاضر
وراحوا عشان يفتحوا الهديتين وفتحو هديه ضحى وكانت ساعه ونضاره شمس ماركه عاليه
كريم :حلوه الهديه تسلم ايدك
ضحى:انا مجبتش حاجه دا الجابت حور لاني مكنتش اعرف
كريم :بردو حلوه عشان انتي الا ديتيهالي
ضحى:بردو بس على العموم شكرا
كريم :هو انتي بتحبي او داخله في علاقه
ضحى:ها اااا اكيد لا م م مينفعش
كريم :متخافيش مش هقول لحد
ضحى:بجد
كريم :بجد
ضحى:"لا مبحبش
كريم :يعني حد معاكي في الدرس حد من قرايبك كدا يعني
ضحى:الصراحه اه
كريم :طب ايه صله القرابه
ضحى:انت عاوز توصل لايه بالضبط
كريم :ولا حاجه بسال بس
ضحى:على العموم هو حد من قرايبي ومش هقولك مين عشان انت عارفه كويس ومعاك في كل ثانيه
كريم :طيب براحتك ويلا عشان نعدي مع حور بدل ما هي قاعده لوحدها
َوخلص اليوم و ضحى وحور روحوا وقعدت ضحى تفكر في كريم لحد ما غلبها النوم و كذلك كريم كان قاعد يفكر في ضحى وفي الا بتحبه مين وكان بيتمنى تكون بتحبه لحد ما نام
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السادس من رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة