مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل التاسع عشر (الأخير) من رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن.
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل التاسع عشر (الأخير)
تابع أيضا: رواية عشقك جوا قلبى بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: رواية غرام
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن |
رواية عشقته بعذاب أمنية أيمن - الفصل التاسع عشر (الأخير)
دخلت شيري اوضت جنا عشان تصحيها
شيري:جوجو يا حبيبتي اصحي يلا عشان خاطري يلا يا جنا
جنا وهي نايمه :حرام عليك يا محمود ليه تخوني حراااام
ونزلت وهي نايمه دموع من عنيها
شيري بزعل على اختها :معلش يا روحي الجرح في القلب صعب جدا انا جربته وكان وجعي صعب اما انتي بقى تبقي عائله ازاي ربنا يصلح الحال
وسكتت شويه
وقالت :يا جنا اصحي يا جوجو يلا بقى
جنا:اممممممممم
شيري:يابنتي اصحي بقى
جنا فتحت عنيها وقالت :صباح الخير يا شيري الاقمر
شيري حضنتها وقالت :صباح النور على احلى عيون لسه زعلانه
جنا:هو مش عاوزني وعلى راي المثل الباعنا خسر دلعنا بس يلا عشان الحق البس واعدي على البنات نوصلكم المدرسه ونروح احنا كمان المدرسه
شيري :ماشي براحتك انا و البنات لو كدا نسبقكم
جنا:خلاص روحوا انتم
وطلعت شيري من الاوضه وقالت جنا :هوريكي يا سمر الكلب يعني ايه تاخدي حاجه مش بتاعتك هعلمك واخلي الادب هو الا يتعلم منك وكما قال الله تعالى في اياته الكريمه
"ان كيدهن عظيم"
بس اصبري عليا
ودخلت جنا اخدت شاور ولبست وطلعت عشان تلبس
مامت جنا:اقعدي يا حبيبتي افطري
جنا:لا يا ماما مليش نفس يا ماما افطروا انتم
ابو جنا:يا حبيبتي كولي لو حتى سندوتش صغير
جنا:عشانك انت يا ابو جنا وعشانك يا ام شيري
ام جنا:ههههههههههه يا لمضه
وكلت جنا سندوتش ونزلت عدت على البنات وكانت شيري وصحباتها راحوا المدرسه
يمني:عامله ايه دلوقتي يا جوجو
جنا:كله زي الفل عندي خطه متخرش المياه هخلي سمر تدعي على نفسها انها اتولدت اصلا
يارا:يا جامد انت عارفاكي لما تتوعدي لحد بتودي ورا الشمس
حبيبه:دي جنا قنبله شر الا يزعلها
شهد:ربنا يستر على سمر بقى الله يرحمها
جنا:شكلكم كدا مش عاوزين تعرفوا الخطه
كل البنات :لا طبعا عاوزين نعرفها
جنا:.........................................
عند اخواتهم
شيري:زين وحشني اوي نفسي اشوفه
بتول :مع اني بتخانق مع هشام بس بردو بحبه
نداء:ربنا يهدي يارا كدا وتسيبني مع باسم دا انا ببقى هموت من الزعل وانا بعانده
نور:اما بقى سمير ولا سمعاله حس زي الاخرس ولا حاسس بمشاعري ولا نيل
مريم:انا بقى غيركم خالص طارق اعترفلي بحبه وانا اعترفتله وكله ماشي زي السكينه في الزبده
ضحى:محظوظه اوي كريم عامل زي الصنم مبيعملش اي حاجه
مريم و نداء:شكلكم هتقروا علينا
زين:على فكره حلو اوي جو العشق الممنوع من ورانا دا
اول ماسمعوا قالوا زين وقفوا في مكانهم
بتول:على فكره يا بنات احنا نحسس يلا نجري بدل ما يغمي علينا
البنات:بسرعه
كريم:تعالي يا حجه منك ليها
البنات :بتكلمونا احنا
الشباب:امال امي
ضحى:ل ل لو سمحت انا كنت بهزر متصدقش
كريم:طريقه كلامك الصراحه فعلا تبين انك كنتي بتكدبي
زين:يا جماعه اهم حاجه ان شيري نطقت
شيري:ا ا انا عاوزه جنا و روقيه هم فين
زين:روقيه في كليتها وجنا في مدرستها
باسم:لا دي معجزه نداء تتنازل وتقول لا قلبي هيقف
نداء:حد يخبيني الله يستركم يا رب
طارق:انا و الاستاذه مريم قايلالي قبل كدا مش محتاج محن و الحمد لله
مريم:مفضوحه انا يا جماعه باركولي
هشام:والا بتول المعانده ومش راضيه تقول سامحتك على الهوا على الهو المفرود مفيش غلط قالتها بالغلط
بتول:م م ممكن يعني لو حضرتك متكلمش معايا
هشام:طبعا يا روح حضرتي
سمير:طبعا الاستاذه نور قالت انها بتحبني وانا كمان بحبها على فكره يعني
نور:بنات سندوني دا حقيقي صح
سمير:اه
كل الشباب ضحكوا علشان توتر البنات و وصلوهم المدرسه و مشيوا و البنات التانين وصلوا المدرسه بردو
الى اللقاء في الجزء التاني (احببني ولكن)
*********************
إلي هنا تنتهي رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع أيضاً: جميع فصول رواية همس الأنين بقلم آية محمد
اقرأ أيضا: رواية فى قلبى أنثى عبرية بقلم خولة حمدى
إرسال تعليق
يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا