-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية جحيم ابن عمى - ماهى عاطف - الفصل الأول

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة وأجمل الروايات الممتعة والروايات الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة ماهى عاطف علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الأول من رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف

رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف - الفصل الأول

إقرأ أيضا: روايات عالمية

رواية جحيم ابن عمى - ماهى عاطف
رواية جحيم ابن عمى - ماهى عاطف

رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف - الفصل الأول

 تابع من هنا: روايات رومانسية جريئة

فى مكان يشبه الجنة فى اتساعها وجمالها.... تحديدا فى قصر العراقى اقل ما يقال عنه انه لرئيس الجمهورية لشدة جماله وفخامته
تحديدا غرفة زياد العراقى يتململ فى فراشه وبجانبه زوجته فرح تعبث بانفه استيقظ وجدها تطالعه بحب ابتسم وقال: صباح الخير ياروحي
فرح: صباح النور يا حبيبي
زياد بخبث: تؤتؤ صباح الخير مش بتتقال كده
بحركة مباغتة منه اعتلاها وقبلها قبلة طويلة مليئة بحب وشغف نعم انه يحبها بل يعشقها يريد ان تظل بحضنه طوال العمر ابتعد عنها وهو يلهث بشدة
فرح وهى تعبث بوجهه: هتروح الشركة النهارده
زياد: اه ياحبيبتي عند اجتماع مهم مع شركة بيجو سيتروين هنمضى معاهم العقد
فرح: ربنا معاك يا حبيبي
زياد: اه صحيح انتى عندك جلسة كيمياوى النهارده
فرح: اه ياحبيبي
زياد: تمام انا هخلص شغل وابقى اعدى عليكى علشان اروح معاكى
فرح: حاضر ربنا يخليك ليا
زياد: ويخليكي ليا
ثم دلف الى الحمام ليتحمم وخرج ارتدى ملابسه المكونة من بدله سوداء وكرافت وجزمة سوداء وقام بتمشيط شعره ووضع عطره الفاخر وطبع قبلة على جبينة فرح وغادر الى الاسفل
فى الاسفل يجلس احمد العراقى ومحمد العراقى وسهام ونورا ومى وحمزة واياد ونغم
زياد: صباح الخير
الجميع:صباح النور
ركض كلا من مى وحمزة اليه احتضانهم زيادبشدة
مى وزياد: ازيك يا بابى
زياد: الحمدلله يا قلب بابي
احمد: زياد انت مش هاتروح الشركه
زياد: لا ياحبيبي هروح
انتهى زياد من تناول طعامه وغادر الى شركته وصعد كلا من مى وحمزة الى فرح
فى الداخل
نغم: طيب ياجماعه انا هروح الجامعه باي
الجميع:باي
غادرت نغم
اياد:بابا هات الملف بتاع****علشان اراجعه
محمد:الملف انا اديته لزياد
إياد بغضب:لية انت مش قولت انك هتدهولى هو لعب عيال والا ايه
محمد بعصبيه:اخرس احترم نفسك ولد مش متربي فى حد يقول كدة لابوه
نورا بإصرار:إياد اعتذر لباباك
إياد بعصبية:لا مش هعتذر علشان دايما كل الملفات وكل الشغل يدى لزياد ويولع إياد مش كدة
احمد بحدة:إياد احترم نفسك واعتذر لباباك دلوقتي
إياد:بس....
احمد بإصرار:من غير بس يلا اعتذر
إياد:اسف يا بابا
ثم التقط مفاتيح سيارته وغادر الى الشركه
احمد:معلش يا محمد متزعلش بس انت لية قولتله انك هتدهوله وروحت اديته لزياد
محمد:علشان إياد مهمل ومش هيعرف يشتغل عليه المهم يلا بينا نروح الشركه
احمد:يلا
ثم غادروا الى الشركه
سها:تعالى يا نورا نشرب القهوة فى الجنينة
نورا:اوك

_______________________________
فى مكان اخر تحديدا لندن مدينة الاحلام تشرق الشمس فتنير بهدوء لتلاعب بشرتها الناعمة كالاطفال فتململت فى فراشها لتفتح عيناها ثم دلفت الى الحمام وخرجت ارتدى بنطلون برمودا اسود وتيشرت اسود وذهبت لإيقاظ صديقتها ليان
ندى:لى لى اصحى يلا
ليان بنعاس:ندى بلييز سبينى عايزة انام
ندى:قومى وبطلى كسل يلا علشان نفطر وننزل نعمل شوبينج
ليان زفرت بضيق:حاضر
ندى:يلا ادخلى خدى شور وانا هكلم الروم سيرڤس يطلعوا فطار
ليان:اوك
دلفت ليان لتتحمم بينما ندى قامت بالاتصال على الروم سيرڤس.....

Nada .. Je veux le petit déjeuner pour moi et ma copine
Service romain ... que voulez-vous, madame?
Nada .........
Service romain ...d'accord
Nada ....merçi

"الترجمة"
ندى...اريد فطار انا وصديقتى
الروم سيرڤس...ماذا تريدى سيدتى
ندى.........
الروم سيرڤس...تمام سيدتى
ندى..شكراً
اغلقت معه وقامت بالاتصال على ماجد
ماجد بنعاس:الو
ندى:انت لسة نايم يا ماجد
ماجد:عايزة ايه ياندى دلوقتي
ندى:عايزك تقوم تاخد شاور وتفطر وتعدى علينا علشان نعمل شوبينج
ماجد:حاضر باي
ندى:باي
اغلقت معه وخرجت ليان وارتديت ملابسها وانتهوا من تناول الطعام وظلوا ينتظروا ماجد

_______________________________
فى شركة العراقى دلف بكل غرور وكبرياء وكل من حوله ينظرون اليه بإعجاب وجراءة ولكن لم يعيرهم اي اهتمام
تالين"السكرتيره":صباح الخير مستر زياد
زياد:صباح الخير يا تالين
تالين:مستر مراد منتظر حضرتك جوه فى مكتبك
زياد:اوك
دلف الى مكتبه وجد رفيق عمره ودراعه اليمين "مراد"ينتظره
مراد:ازيك يا زياد
زياد:الحمدلله وانت
مراد:الحمدلله يلا بينا الاجتماع هيبدا
زياد:يلا بينا
دلف زياد ومراد بكرياء غرور ليقوموا بعقد مع شركة بيجو سيتروين اكبر شركات للسيارات

John, comment allez-vous, M. Ziyad, nous sommes honorés de traiter avec vous
Ziyad .. Merci
John .. Nous voulons prendre l'envoi de voitures à un prix comme nous l'avons convenu avec M. Murad
Ziad .. et quel est le prix Murad?
Murad ... 10 millions
Ziyad..Je suis d'accord
John ... D'accord, nous parcourons les contrats

"الترجمه"

جون.. ازيك مستر زياد احنا يشرفنا التعامل معك
زياد.. شكرا لك
جون.. نريد ان ناخذ شحنة السيارات بالسعر مثل مااتفقنا مع مستر مراد
زياد.. وما هو السعر مراد
مراد...١٠مليون
زياد..انا موافق
جون..اوكى نمضى العقود

وقعوا العقد بعدما اتفقوا على السعر المناسب وغادروا وتحدث زياد الى مراد
زياد:مراد انا همشى دلوقتي علشان هروح مع فرح عند الدكتور ولو فى حاجه كلمنى
مراد:اوك
غادر زياد الى القصر ليصطحب فرح وغادروا الى الطبيب
دلفت فرح الى الغرفة ليقوموا بمعالجتها كانت تتألم بشدة نعم انه سرطان 💔
زياد:طمنى يا دكتور
الطبيب باسف:للاسف مدام فرح لازم تقعد معانا فى المستشفى حالتها محتاجة متابعة شديدة وهى مهملة فى نفسها جدا وهنضطر لكدة علشان عدد الجلسات هيزيد
زياد بحزن شديد:لو دا فى مصلحتها نفذ يا دكتور
الطبيب:تمام بعد اذنك
غادر الطبيب بينما دلف زياد الى غرفتها وجدها نائمة جلس بجانبها وطبع قبلة على يدها وقال:يارب يشفيكي يافرح انا مش ممكن اعيش من غيرك وانتى عارفه كدة كويس وبعدين انتى قولتيلى انه محدش بيعيش من غير روحه وانتى روحى ارجوكى متسبنيش ثم بكى ومسح دموعه عندما وجدها تتململ فى فراشها
فرح بإرهاق:زياد
زياد:نعم يا قلب زياد
فرح:هو انا هموت
زياد:علشان خاطري متقوليش كدة وبعدين الدكتور لسة مطمنى وقال انك كويسة بس هتقعدى هنا كام يوم علشان فى جلسات كيماوي هتعمليها
فرح:زياد علشان خاطري لو حصلى حاجة خلى بالك من مى وحمزة
زياد:بس يا عبيطة انتى ايه الكلام دا ربنا يخليكي لينا يلا خفى بسرعه علشانهم
فرح بإبتسامة تعب: حاضر
زياد: هطلب لينا اكل واجى ماشي
حركت راسها بإيجاب وطبع قبلة على يدها وغادر
ثم قالت فرح: مهما حصل بتكذب عليا وتطمنى يارب احميلى زوجى وولادى يارب

_______________________________
انهت جميع محاضرتها وكانت تتوجه الى سيارتها وجدت مجموعه من الشباب يغازلونها زفرت بضيق
وجاءت تدلف الى سيارتها وجدت من يمسك ذراعها
نغم:سيب ايدى يا حيوان
الشاب: ليه بس كده يا حلوه
جاء صوت مراد من خلف الشاب وهو يقول:هى مش بتقولك سيب ايدى سيب ايديها
قام الشاب بلكم مراد:وانا مش هسيبها
شهقت نغم وهى تحاول ان تبتعد عنه باي طريقه
قام مراد بلكمة مرة تلو الاخرى ثم ركضوا جميعاً
ركضت نغم الى مراد بتساؤل:مراد انت كويس
مراد:اه الحمدلله
نغم ببكاء:انا اسفة جدا يا مراد
مراد:انتى بتعيطى ليه دلوقتي مانا كويس اهو
نغم:علشان انا السبب
مراد:لا متعيطيش دموعك دى غالية عليا
نظرت له بإستغراب بينما مراد اخد باله وقال:احم انتى رايحه فين
نغم:كنت مروحة
مراد:اتفضلى معايا اوصلك
نغم:لا شكرا انا معايا عربيتك بعداذنك
مراد:اتفضلى
ركبت سيارتها ثم غادرت ظل يتطلع الى ان اختفت تماما وركب سيارته هو الاخر وغادر

_______________________________
فى لندن تحديدا المول التجارى صدح هاتف ندى وجدتها والدتها
نورا:الو ازيك يا ناندو وحشتيني ياحبيبتي
ندى:الحمدلله يا قلبي وانتي عاملة اية وبابا ونغم واياد كلكم عاملين ايه وحشتونى جدا جدا
نورا:وانتى كمان وحشتينا اوى مش ناوية ترجعى مصر بقا
ندى:يا ماما يا حبيبتي انا حبيت العيشة فى لندن واكيد هيجى وقت انى ارجع فى مصر
نورا:ماشي ياروحي عايزة حاجة
ندى:لا ياحبيبتي باي
نورا:باي
كانت سهام جالسة مع نورا فى ذلك الوقت
سهام:بردو مش عايزة ترجع مصر
نورا:لا مش عارفه هى عنيدة كدة لمين
سهام:بلاش تضغطى عليهااحسن
نورا:حاضر
شهقت نورا عندما وجد......
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الأول من رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف
تابع من هنا: جميع فصول رواية جحيم ابن عمى بقلم ماهى عاطف
تابع من هنا: جميع فصول رواية رواية احفاد الجارحي بقلم آية محمد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حزينة
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
اقرأ أيضا: رواية احببتها في انتقامي بقلم عليا حمدى
يمكنك تحميل تطبيق قصص وروايات عربية من متجر جوجل بلاي للإستمتاع بكل قصصنا
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة