-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية سرق عذريتى - سلمى سمير - الفصل الثامن

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية إجتماعية رومانسية مصرية جديدة للكاتبة سلمى سمير نقدمها علي موقعنا قصص 26  وموعدنا اليوم مع الفصل الثامن من رواية سرق عذريتى والتي نالت شهرة كبيرة على مواقع البحث والتواصل الإجتماعى بقلم سلمى سمير

رواية سرق عذريتى بقلم سلمى سمير - الفصل الثامن

تابع أيضا: قصص رومانسية

رواية سرق عذريتى - سلمى سمير
رواية سرق عذريتى - سلمى سمير

رواية سرق عذريتى - سلمى سمير - الفصل الثامن

🌺خذني اليك 🌺
يتجهز زين ويمني ليذهبو للدكتوراة للاطمئنان علي وضع يمني والتاكد من اجهاض الجنين ويركبو السيارة وينطلقو
ويصلو لعيادة الدكتورة ومن حسن حظهم كان يوجد كشف واحد فقط ليطلب منها زين كشف مستعجل كالعادة
تاخد منه السكرتيرة ثمن الكشف المستعجل مع اكراميه كبيرة
من زين وتدخلهم للدكتورة اللي كانت لسه واصله
ترحب بيهم الدكتورة( اهلا يا مدام علا طمنيني اخبار النزيف ايه توقف ولا لسه مستمر والمغص والاعراض الاخري)
ترتبك يمني وترد عليها بتوتر( كل الاعراض اختفت الا القئ)
تتحدث اليها الدكتورة قائلة ( قئ غريبه اتفضلي علي سرير الكشف افحصك الاول وبعدها نشوف ايه سبب القئ
وتبدء في فحصها لتبتسم في زهو ( الحمد لله انا اريد وانت تريد والله يفعل ما يريد الحمل منزلش النزيف سببه اجهاد في بطانة الرحم ثم لفظ الدم الفاسد من رحمك وتم تثبيت الحمل مبروك كده اقدر احدد ليكي ميعاد الولادة لان اي محاوله اخري لاجهاض الجنين هتؤدي لحرمانك من الامومه لان ممكن يحصلك ارتخاء للرحم جراء محاولة الاجهاض بعد تثبيت الجنين ولكي حرية الاختيار لتنتفض يمني من علي السرير وتلطم خدها وتصرخ وتراها الدكتور منهاره وبتبكي بهستريا تنظر لها باستغراب وتستدير لزين تساله بعصبيه( حالة المدام بتوحي ان الحمل مكروه وده بيحصل في حاله واحده لما يكون بسبب غلطه من علاقه محرمه يا استاذ وتنظر لاسم الكشف صلاح انت متاكد انكم زوج وزوجه وعلاقتكم حلال)
لينظر لها زين شزرا ( ايوه مراتي يا دكتورة ومش معني اننا مش عايزين الحمل يبقي ابن حرام ممكن تسبيني لوحدي مع المدام دقيقه قبل ما نقرر هنعمل ايه بالحمل بعد اذن حضرتك)
تزفر بضيق( تقرر او متقررش انا دوري انتهي اي حاجه غير اني اتابع الحمل مرفوضه عن اذنكم هخرج اصلي الظهر علي ما تخلص كلامك مع زوجتك) وتغادر الغرفه وتتركهم بمفردهم
ليذهب لها زين ويساعدها علي النهوض من علي سرير الكشف وياخد بيدها ويروح لمكتب الدكتورة ويجلسها امامه
( اسمعي الواضح ان الطفل ده ربنا جعل وجوده في حياتك لحكمه وانتي مؤمنه وعارفة ان ربنا لما بيأمر بحاجه منقدرش نغيرها او نرفضها احنا عملنا اللي علينا وربنا اراد ليه الحياة ومتنكريش انا طلبت منك نروح لاي مستشفي نعملك عملية اجهاض وانتي اللي رفضتي وقولتلك الدكتورة هترفض لانها منتقبه لكنك اصريتي وبالاخر الطفل اتثبت واجهاضك دلوقتي هيتسبب في انك تفقدي حظك في الامومه تختاري ايه يا يمني تتحرمي من امومتك ولا تقبليني اب لابنك ونعيش سوا ومحدش هيعرف انه مش ابني هتكملي الحمل وهنسافر بره اخر شهر ولما تولدي هنقول انه ابن سبع شهور وده بيحصل كتير اسمعي يا يمني لو كان انتساب ابنك ليا ثمن لزواجي منك انا هدفع الثمن ده بصدر رحب وهبقي سعيد ومبسوط
ويمسك ايدها بقوة ارجوكي يا يمني متحرمنيش ثواب
انقاذ روح بريئة من الموت وتربيته بينا كابن ليا وليكي
تبكي زيادة وتنهار ( ليحتضنها زين بحب ويضمها لصدره بقوة
وترفع عيونها ليه ( تاني يا زين مصر تكسرني بجميلك عليا انا بكرهه ولو عاش هكره نفسي لاني امه و هكرهك لانك هتبقي ابوه واتظلمت بيه هعذبك معايا يا زين ارحم نفسك مني
وسيبني اتخلص منه انا لا هنفع ام ليه ولا لغيره هرضي بنصيبي وهنزله باي طريقه واتحرم من امومتي بدل ما ارد جميلك ليا بالاساءه ليك بتعذيبك معايا )
يضمها لصدره بقوة يخرس اعتراضها ( بس انا مليش غير رجاء وحيد عايش ليه انك تبقي ام لاولادى ومش هسمحلك تحرميني الامل ده اسف يا يمني اللي في بطنك ده ابني ومش هسمحلك تنزليه او تتخلي عنه وهنسافر اسبوع العسل ولما نرجع هنقول انك حامل مني بعدها عايزه تكملي معايا هكون تحت امرك وثروتي تحت رجلك تلبيه لرضاكي علشان تعرفي مين اشتري مين انا بشتري حبك ليا بثروتي كلها اما لو عايزه تطلقي هنطلق بس هتكوني في عصمتي لحد ما تولدي ولو مش عايزه الجنين بعد ما تولدي انا هاخده اربيه ده قراري النهائي وتقبليه لانه لا رجعه فيه)
ويربت علي شعرها صدقيني ده الحل الامثل ليا وليكي والوحيده اللي عارفه بحملك عمتي وعارفه انك سقطيه وبكده اي حمل هيظهر عليكي هيكون مني وهيكون وريثي الشرعي وليه كل ثروتي ياربت تفكري تمنحيني انا وهو الحياة وناسس اسرتنا ويكون هو بدايتها مع اخوات ليه منك ) لتدخل عليهم الدكتورة ( ها قررتوا ايه)
يرد عليها يزن( هنتابع معاكي الحمل يا دكتوره بس ياريت تعرفيني هوغلط عليها السفر اسبوع او عشر ايام بالكتير )
تنظر ليه الدكتورة بتفحص( لا بعد تثبيت الحمل مفيش عليها اي خطورة اتفضلي يا مدام علا اعملك سونار لقياس حجم البيبي وعدد الاسابيع وكل ما يخص تكوينه للبدء بمتابعه صحيه سليمه البيبي الاول بيكون ليه اهتمام خاص
اتفضلي تطلع يمني تاني علي السرير ليتم فحصها بعناية
وبعد الفحص اللي ياخد وقت تتركها الدكتورة وتخرج لزين وتبدء تكتب كل ملاحظاتها وتدون كل بياناتها في كارت متابعه وتجي يمني لتسمع منها ما يلزمها لمتابعه الحمل
تبدء الدكتورة في وضع برنامجي غذائي مكثف مع فيتامينات واهمها حمض الفوليك وتقولها ( احنا اتاخرنا كتير في استخدامه لكن هنعوضه بالاستمرار عليه لحد ما اوقفه وتنظر لاشعة السونار وتقول لها انت حاليا في الاسبوع السابع ولازم تكثري من اكل الفاكهه والمكسرات والالبان والبروتينات
وتطلب منها الزيارة بعد عشر ايام للمتابعه والاطمئنان عليها وعلي الجنين وتسلمها السونار وتشاور علي نقطه بالاشعه ده ابنك كلها شهر او اتنين بالكتير وهيظهر لما جسده يكتمل تكوينه
وولادتك باذن الله في اوائل شهر٨ بما اننا لسه في اول شهر ١
يعني بعد امتحانات كليتك بوقت طويل والبكرية بيكون حجم بطنها صغير يعني ممكن ميظهرش الحمل من اساسه غير في شهر الولاه وكده مش هتترفدي من كليتك ولا هيضيع مستقبلك اللي خايفه عليه اكثر من ابنك
يشكرها زين ويوعدها بالانتظام بالمتابعه وانه سيحضرها اليها اول ما يرجعوا من السفر وياخد يمني تحت كتفه ويخرج
وقلبه سعيد لانه اتاكد ان ارتباطه بيمني مش هينتهي بسهوله بالذات مع وجود الطفل ويصلوا للبيت ويبدء في تجهيز الشنط للسفر ويدللها كانها حامل في طفله هو
وتستسلم يمني لقدرها بحملها لطفل من المجرم اللي بيهددها وتقرر ان تعطيه المال اللي طلبه حتي لا يبعد عنها زين لو عرف بموضوع الصور او يعرف المجرم بامر الطفل ويبتزها زيادة وفي الصباح تسافر يمني مع زين لجزر الكاريبي لقضاء اسبوع عسل بعد انا قام ابيها بحجزه ليهم و كانت رحلة شهر العسل السبب في التقرب بينهم بسبب تدليله لها وخوفه عليها والمحافظه علي تغذيتها ومشاعرها
وفعلا بدات تتحسن صحة يمني جيدا وظهر هذا جليا عليها بزيادة في وزنها مع نضارة غير طبيعيه لبشرتها نتيجه
التغذيه السليمه والراحه النفسيه التي سعي اليها زين لتوفيره لها طول رحلتهم لتنعم بالسكينه والهدوء
________________________&&&
وكان الاسبوع الذي اقاموه في جزر الكاريبي عبارة عن متعة لا تنتهي من ساعات الصباح اللي يقضون اغلب وقتهم في مياه البحر للتمتع بدفئ المياة الفيروزية التي تعتبر من ادفي المصايف العالميه في الشتاء والغداء كان دائما في يخت في عرض البحر ام العشاء فكان علي الشاطى مع اضاءة الليل الساحرة وعند النوم كان ياخذ راسها علي رجله حتي تنام كالطفله وبعدها يدلف بها الي غرفتهم المطله علي اجمل المناظر الاسطورية ويرقدها في فراشهم وينام هو علي ارجوحه بجوارها
كان يتأسف منها ان لمسها بدون قصد او حضنها بشغف
كانت رغبته فيها تتزايد وبعده عنها يزيد خوفا من عدم السيطرة علي نفسه كان الجو الذي يحيط بهم باعث علي الرومانسيه المفرطه ولاحظت يمني عذابه في مقاومته لنفسه وبدات تشفق عليه وارادت منحه الراحه ولكنها وبخت نفسها لانه لا يستحق انسانه مثلها بل هو يستحق امراءه له وحده نظيفه وشريفه ونقيه كنقاء حبه لها
كم من الليالي رات شوقه لها يحرقه ويجعلها تفقد رغبته في مقاومتها حتي تريحه من عذابه
واصبح التوتر سمة علاقته في اخر يومين بسبب اشتياقه لها مع ضعفها النسبي بسبب حرمانه من عطفه وحبه وحنانه عليها الذي اعتبرته انانيه منها وبدات تراجع نفسها واصبحت تتمناه كزوج لها ارادت ان تجرب عشقه لتعيش معه انوثتها
الي ان يعودوا الي مصر وهما علي حالهم ويصل في الصباح
واستمرو في اخر يومين هو يتجنب لمسها او الاقتراب منها باي شكل وهي تتمني ان يغمرها بحنانه ويضمها لصدره ويحتوي احتياجها له
ويحين عودتهم الي مصر يطلب منها قبل العوده للفيلا المرور علي الدكتورة للاطمئنان علي حملها ووضعها بعد المجهود الذي بذلوه في رحلة شهر العسل
ويذهبوا لها وهما في طريق عودتهم من المطار ويصادف انهم اول كشف ويسعدوا لذلك حتي يتثني لهم العودة للفيلا سريعا
ويدخلوا للدكتورة بعد ما دفع مستعجل كالعادة وتقابلهم الدكتورة بترحاب شديد
وتكشف عليها الدكتورة هذه المره وهي سعيدة لانها هتساعدهم علي انجاب طفل سليم
وتبتسم لها لتحسن وضعها الصحي ووضع الجنين ايضا
وتعطيهم جرعات مكثفه من الفيتامنات وكورسات من العلاج المكثف لتعويض الفترة التي لم تتابع فيها الحمل
وتروح الي مكتبها وتكتب قائمة بالتعليمات وتعطيها لزين
اتفضل دي مجموعه فيتامينات تاخدها بانتظام جرعه كل ٨ ساعات ٣ مرات في اليوم يعني جرعه دلوقتي الساعه ١٢ وجرعه ٨ واخر جرعه ٤ فجرا معلش هتصحو بدري بس ده من اهم الكورسات في الشهور الاولي وتبارك ليه وتشكره لتحسنها الملحوظ
وبعدها يخرجوا من عند الدكتور وبشترري ليها الفيتامينات ويعطيهم حرعه ويركب سيارته وينطلقو بعدها الي علي الفيلا وهو عابس لانه يعلم انها ان الاوان لاخد قرارها الاخر لاما الاستمرار معه او الطلاق
ويصلوا للفيلا الساكنه ويصعد معها الي غرفتهم ويعطيها فيتامنياتها الجديدة والقديمة
ويتحدث زين وهو حزين( هنزل اجيب طلبات وارجع تكوني اخدتي شاور يفوقك هاتي الروشته اجيبلك العلاج اللي خلص نسيت اجيبه مع الادوية الجديدة ))
تحس يمني بالغربة لوضعهم الغير مفهوم مع رغبته في اتمام زواجهم رسمي وتجيبه قائلة( الروشته في شنطتي خدها بس لسه فاضل جرعات تكفي يومين زيادة)
ينظر لها باستخفاف( معلش الاحتياط واجب واى علاج مينفش استناه لما يخلص وانت عارفه صحتك وصحة ابني اهم حاجه عندي دلوقتي) ويروح يفتح الشنطه يشوف فونها بيرن واكثر من خمسين مسد كول يمسكه ويسالها
(مين اللي عارف اننا وصلنا ورقم البرايفت ده لمين وليه كل الاتصالات دي كل ده تقريبا من ساعه مانزلنا من الطيارة)
ترتبك يمني وتاخد منه الموبيل( اكيد الفون لقط شبكه لما وصلت اصل دي صاحبتي واكيد زعلانه اني معزمتهاش علي الفرح روح انت وانا هكلمها)
ينظر لها زين في ريبه ( ماشي اسمعي خلصي مكالماتك وجهزي نفسك للغدا لاني هجي اجهز الغدا نتغدا سوا وبعدها نتصل بمامتك وباباكي نطمنهم علي وصولنا ) ويخرج ويقفل الباب وراءه لتمسك الموبيل وتحس الخوف وتنتظر اتصاله تاني وبعد دقائق يتصل مره اخري
وتسمع صوته الضخم الخشن ( بقي كده يا مدام عشر ايام تليفونك مقفول اسمع انا عملت حق لليلة الجميلة اللي قضيتها معاكي ومرديتش افضحك وابعت صورك لجوزك فلوسي لو مجهزتش بكره انتي حره صورك هتنور موبيل جوزك يا مزه
ترد يمني بصوت يشوبه الخوف والتوتر( ارجوك يومين بس انا بجهز ليك المبلغ وكفاية اني مبلغتش عنك مش خوفا من الفضايح لكن علشان انت نقطه سودة في حياتي عايزه اخلص منها يومين اخر فرصه وبعدها قولي هنتقابل فين وادهومالك
الصوت الرجولي الخشن بغضب ( اسمعي يومين ملهمش ثالث بعدها انتي الجانية علي روحك اما الفلوس مش هنتقابل انتي تحطيهم في شنطه وترميهم في سلة الزباله اللي امام بيتك واسمعي لو فكرتي تبلغي صورك هتنزل علي كل المواقع واولهم جوزك ومش هرحمك بعدها لما هخرح هقتلك فاهمه ولا اقول تاني تحطي الفلوس وتختفي وانا هختفي من حياتك للابد واسيبك تتهني بجوزك الملياردير يا بنت المحظوظه ويضحك ضحكته الشريرة
تجيبه بخوف( لا هحطهم يومين بالظبط وهتلاقيهم هناك )
وتقفل معاها وجسمها كله بيرتعش وتدخل تاخد شاور
لتغسل بيه همومها وهي تحت الماء تفكر في زين اللي اتحرمت من حنانه وتقرر انها تصبح زوجته قبل ما يفضحها المجرم ويبعتله الصور علي الاقل يبقي انكشف عليها زي المجرم وساعتها الصور هتكون سبب قرفه لكنه هيستسلم لكونها مراته وتاخد عهد علي نفسها ترضيه حتي يعشقها وميقدرش يبعد او يستغني عنها حتي لو شاف صورها القذرة
اللي لو شافها قبل دخوله عليها ممكن كرجل شرقي نفسه ترفضها ويأبي علي نفسه يتخذها زوجه له
وتخرج وقد حسمت امرها ولبست قميص نوم مثير تحت روبها وتسمع صوته يناديها لتنزل للغداء
تتزين باتقان وتتعطر باجود انواع العطور المثيرة وتنزل له
ويراها زين نفسو تصبو اليها ولكنه يجمح جماح شوقه ليها
ويقابلها بابتسامه حزينه( اقعدي كلي كل ده فاهمه )
تومئ براسها وتبدء في التهام اكلها وعيونها تتلاقي به وتري شوقه يتزايد مع كل نظرة من عيونه اليها نظرات كالشرار تريد ان تحرقها وتذوب في عشقه
وبعد الغدا يطلب منها زين حسم امرها حتي يرتب اموره
لتخجل يمني منه وهي تري عذابه في عيونه يسبقه بسبب شوقه ليها وبالذات بعد العشر ايام اللي قضوهم في رحلة شهر العسل لتحس بشوقه ينتقل اليها وتتخيل كيف سيكون عشقه لها وهي بين ذراعيه وما هو احساسها بين احضانه الدافئة
لتنهض من علي مقعدها وتقف بعيد عنه وتنظر اليه بعيون
زائغة خائفه من رغبتها فيه وخوفها لتكون جحيم عليه وعليها
لتحدثه قائلة بخجل ( انا عايزاك تفضل زوجي وحياتنا تستمر ونربي ابننا بيننا ونأسس اسرة يبقي ليك وريث من صلبك مش ابن متبني وهبته اسمك ) قبل ان تنهي حديثها
تتفاجا بزين يتخطي المسافه التي تفرقهم كسرعة الصاروخ ويخطفها بحضنه ويقبل كل انش في وجها ويبعد عنه فجاءة خوف عليها من رغبته بها او انه تسرع في فهم ما تقول بمعني انها موافقه علي ان تصبح زوجته لكنها ليست مستعده
لتنصدم يمني ببعده عنهاوتساله( مش معقول فقدت رغبتك فيا بالسرعه دي كل اللي كان يهمك تنتصر ولما نولت انتصارك باني وافقت علي منحك نفسي زهدت فيا )
يبتسم لها في سخرية( بالعكس انا خايف عليكي من جنوني بيكي ياذيكي ويمسك يدها يقبلها انا مش مصدق انك فعلا موافقه اننا نكمل حياتنا بصوره طبيعيه كزوج وزوجه )
تحس الخجل منه( ايوه يا زين نفس اجرب عشقك ليا هيكون ازاي زي ما جربت حبك وحنانك ودلالك واحترامك ليا خدني ليك يا زين اجعلني منك خلينا اكملك وتمم زواجنا)
ليغمرها بحضن قوي ولكن مشوب بالحذر وتحس يمني توتره
لتمسك وجه بين يدها وتنظر الي عيونه ( زين انا مراتك وبقولك انا مستعدة ان جوازنا يبقي حقيقي ورسمي)
يشيل ايدها من علي وجهه ويلفها حوالين وسطه( انت بالنسبالي كالعذراء متنسيش علاقتك الاولي محستيش بيها وكمان لسه عندك بقايا من غشاء البكارة ممكن يتسبب في المك او نزول دم اثناء العلاقه انا خايف عليكي مني يا يمني
شدة رغبتك اصبحت جنون جامح خايف ااذيكي انا بفكر ابعد عنك يوم او يومين لحد ما اقدر اتحكم واسيطر علي نفسي ويحضنها خايف المسك وتحسي معايا الالم اللي يخليكي تهربي من اي علاقه تانيه بينا انا راضي بوجودك في حياتي كده بدون ما المسك لكن خسارتك تاني بعد ما نتشارك في علاقه مش هقدر يا يمني سامحيني انا مش هقدر)
لتضغط يمني علي وسطه الذي تطوق يداها( ومين قالك اني مش خايفه زين انا نفسي الغي علاقتي الاولي اللي محستش بيها خدني ليك كعذراء وياريت علاقتي بيك يكون فيها بقايا عذريتي لاحس انك الراجل الاول في حياتي يمكن احس احساس العذاري ومتحرمش من التباهي بشرفي وتحضنه زين انا هتقبل المك ليا مهما يكون لانه هيبقي جزء من سعادة قادمة بينا مطلقه ) لتزيل بكلامها الاخر اي حواجز من الحذر والخوف عليها ليحملها زين ويصعد الي غرفتهم ويرقدها علي فراشها ويقلع بدلته ويذهب اليها يداعب رقبتها بقبلات ساخنه لينزع عنها ملابسها وينظر لها بشهوة ورغبه غلبت سيطرته علي نفسه لينقض علي شفايفها يذيقها الم شوقه شعرت يمني بيه يلتهم شفاتيها بقبله عنيفه يفرغ بها مكنون شوقه لها كانت مستمتعه بقبلته الشغوفه العميقه التي كان يملأها الحب وطعم العشق و كان يزيد التعمق اكثرفي فمها ويتذوق طعم شفتيها ذات احمر الشفاة اللامع بطعم الكريز المثير الذي الهب شوقه ورغبته فيها اضعاف
لا يستطيع البعد عن التهامهم لكن انقطعت انفاسه بين ثنايا شفاتيها المثيرتين فترك شفتاها لالتقاط انفاسه الا انه لم يستطع البعد عن طعمهم فانقض عليهم يلتهمهم بوحشيه اكبر ويفترسهم كم يريد ان يفترس جسدها الذي اصبحا العوبه
بين يده بعد ان استسلمت له كليا ليغزوها ويعتليها ويضع صك ملكيته عليها بعد ان ختمها بعلاقه قوية تالمت لها حتي ترد صوت صدا صراخها في الفيلا ليشق سكونها بصوت المها وانينها وكانها لم يكتفي منها فكررها مرار وتكرار وهي تتقبل المها كي ترضيه بعد ان شعرت بعدم قدرته علي التحكم في رغبته بها لينام بجوارها عاري الجسد بعد ان انهك تمام هو وهي بعد علاقه استمرت وقت طويل ويغفو وهي بين احضانه لاول مره منذ زواجه بها ليصحي علي صوت هاتفه وينظر للرقم المتصل ينتفض ويسحب نفسه من جوارها ويذهب الي غرفته ويقفل الباب عليه ويرد بعصبيه ( انتي اتجننتي ده وقت تتصلي فيه )
ليسمع صوت ضحكه مثيرة( دا انا هموتك وصلت مصر ومعبرتنيش مش كفاية سايبك جمب الغندورة شهرين وحرمني منك وانت قلت او ما توصل مصر هتنيمها وتيجي الساعه بقت خمسه الفجر وانت معبرتنيش ايه يا استاذ عجبتك قعدت تحت رجلها ولا ايه)
يزفر زين بضيق( اتلمي يا سلوان مش هقدر اجي روحي نامي
انا تعبان ومش قار اتحرك ومشبعتش نوم يلا اقفلي)
لتصيح به( استني هنا يعني ايه مش هتقدر تيجي زين تعالي احسلك وايه اللي تعبك خدمتها ولا نمت وانت جالس جمبها)
يتأفف( يوه لا ده ولا ده انا بقيت عريس فاهمه بقيت عريس وسهرنا انا وهي طول الليل لما تعبت وتعبتها معايا ممكن بقي تريحيني من المحضر اللي هتفتحيه دلوقتي لانه مش وقته وخليها لما نتقابل لانها ممكن تصحي ولو ملقتنيش جمبها هتجيلي وكده كل اللي حلمت بيه هيضيع بسبب مكالمتك السخيفه يلا سلام ويومين كده ارتاح واجيلك)
يسمع ضحكة دلال( لا بجد اخير رضيت عليك وكل ده يلزم لبعد الفجر ولا حصل بينكم لقاءات كتير )
يضحك زين بسخرية( اه كتير جدا متعديش انا كنت جامح زيادة عن اللزوم عوضتي شوقي ليه ولسه مشبعتش منها اقفلي بقي يا رخمه كلامك شوقني ليها تاني)
لتصيح تستوقفه ( لا استني مدام خلصت وهديت رغبتك فيها تجيلي بكره وتفضالي بقي وحشتني والله وكمان نور وحشته وبيسال عليك وزعلان منك ومبقتش عارفه اقوله انت ليه مش بتيجي تقعد وتلعب معاه وبتغيب عنه زين اسمعي الصبح لو مكنتش عندي انت عارف هتلاقيني علي دماغك سلوان حبيبتك بردك ليها حق فيك واكبر منها ولا ايه)
يزفر بضيق( حاضر هجيلك بدري قبل ما تصحي بوسيلي نور لحد ما اجيله يلا خلينا اخدها في حضني اللي ياما حلمت بيه سلام يا حبي ويطبع لها قبلتين ويقفل)
ويمسح رقمها من علي الهاتف ويذهب لها ليراها بتتقلب
ليطلع بجوارها ويقبلها وهي تفتح عيونها الناعسه وتتاوه بالما بسبب ما مرت معاه من عدة علاقات عنيفه من شدة رغبته بيها ويقبل شفتاها بقوة محمومه وهي تحاول تتقلب ليضمها لصدره العاري بقوة
بضيق( زين سيبني انام انا تعبانه هو انت ماتعبتش)
يضمها زين ويقبلها ( بس انا لسه مشبعتش منك تعالي وريني التعب شكله ايه ويكشف عنها الغطاء وينظر لجسدها العاري المثير وينقض عليها و..............!!
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الثامن من رواية سرق عذريتى بقلم سلمى سمير
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة