مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها رواية عشقته بعذاب وهى الجزء الأول لروايتها اليوم علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل الحادى عشر من رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن.
رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن - الفصل الحادى عشر
تابع أيضا: رواية عشقته بعذاب بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: روايات إجتماعية
رواية أحببنى ولكن أمنية أيمن |
تابع أيضا: روايات رومانسية جريئة
رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن - الفصل الحادى عشر
اول ما شافوا كلهم بصدمه قالوا :انت
الشخص:اه انا كان لازم اخد تاري و تار محمود
جنا بدموع :حتى انت يا انكل طلعت معاها اما انتم عيله زباله يعني بابا استئمنك وانت و ابنك خونتوا
شيري:يعني تطلع انت ابو محمود الشخص الزباله ال بيساعدهم
وتفت في وشه
ابو محمود:مبحبش حد يكبرني يا روح امك كلميني باسمي عمرو
حور:ربنا ياخدك انت وابنك و الزباله سمر
سمر راحت شدتها من شعرها وقالت:لا يا حيله امك و ابوكي انا انظف منك و من اهلك
حور بعياط :ااااااااااه سيبيني
ضحى:ايه الدليل على نظافتك بأماره لما تقضي ليله حرام مع راجل انتي انجس من ابليس نفسه
محمود:شكلكم كدا اقويه ومحتاجين تتربوا هي كلمه واحده جنا تبقى مراتي يا اما انتي و الاساتذه ال معاكي تموتوا
جنا بدموع:لو هتموتني احسن لما اموت عمري ما هقبل بواحد قذر و زباله زيك معندوش احساس مهانش عليك حبي و جرحتني و ابوك مهانش عليه العشره ال بينه و بين ابويه ربنا يخودكم
محمود:بس انا بحبك يا جنا و مقدرش اعيش من غيرك انا من غيرك اموت و الله انا مكنش قصدي دي ساعه شيطان وكلنا بنغلط
جنا:بنغلط بنغلط غلطك دا صعب لاي واحده لما الاقيك مع بنت في شقه لما الاقيك بتقولي هتندموا وهنتقم لما الاقيك خاطفني وخاطف بنات ملهمش دعوه يبقى مغلطش ولو خونتني ساعه شيطان و الشيطان قدر يتغلب عليك يبقى انت ضعيف قدام شهواتك يبقى الشيطان هيضحك عليك تاني بس حبي ليك خلاص بقى كره انت واحد متستاهلش حبي و اخلاصي ليك عاوزه اقولك ان خطوبتي الاسبوع الجاي و بعزمك
محمود بصريخ :جنا انا بعشقك حرام عليكي ال بتعملي فيا و بقولك انتي ليا وبس ولو ال هيخطبك فكر مجرد تفكير مش هتبقى خطوبه لا هتبقى حزن بحذرك لو روحتي لحد غيري
جنا:انت مريض نفسي اقسم بالله روح اكشف متسيبش نفسك كدا وطالما انت عاوزني خونتني من الاول ليه جرحتني ليه بقولك بكرهك مش عاوزه اشوف خلقتك تاني وخلي بالك خطوبتي مع اختي وانا بحترم عمر على تهزيئه ليك عشان انت مش راجل
حور:لما انا دافعت عن عمر وانضربت ودخلت في غيبوبه وبعدين فوقت جت النجسه دي وحطتلي سم في عصير وكنت بموت لما حرقت قلب اهلي و عمر و اصحابي تبقى مش راجل انتم مش ناس انتم شياطين في شكل ناس بجد ظلمتونا انتم عمركم ما هتكسبوا بجد اهلنا هيلاقونا و يعملوا معاكم الواجب كامل انا متاكده ان عمر و اهلنا لما هيعرفوا هيقتلوكم
عمرو:خلصتوا الفيلم الهندي بتاعكم و لا لسه البنات الصغيرين متكلموش
شيري:يا بجاحتكم و كمان بتكلموا انتم اخركم السجن عشان دا موطنكم الحقيقي
ضحى:انا هموت و اعرف اهل جنا عملوا ايه عشان تنتقموا منهم ردوا
عمرو:احب اقولكم زن سمر و محمود بردو ميعرفوش ايه السبب السبب لكل دا هو ابو جنا هو ال خلى الكره ما بنا من ايام الكليه من قبل حتى ما يتجوز
ضحى:بلاش مقدمه اتنيل قول
عمرو:ابو جنا خد مني اعز حاجه ليا في الدنيا و خلاها في السجن هو يبقى..........................................
عند الشباب و البنات
كانوا قاعدين في كافي قدام بيت جنا
عمر :لحد دلوقتي لا سمر و لا محمود و لا ابو محمود ظهروا
زين :هنعمل ايه حتى شك نور كان صح حتى خطوطهم في موبايلات مش معاهم يعني بردو مش قادرين نوصلهم عبر التليفونات او المراقبه
كريم :احنا نبلغ البوليس و خلاص لاننا مش عارفين نعمل اي حاجه
وفي الوقت دا جه شخص عندهم وقال :انا جار جنا و شيري و سمعت من حضراتكم بالصدفه انهم اتخطفوا انا اسمي ايمن فممكن اقدر اساعدكم في العثور عليهم
(ايمن شخص كويس جدا اعزب لسه مخلص كليه شرطه وبيشتغل . وسيم و محترم جدا جدا والده و والدته متوفين عنده اخ و اخت متزوجه و اخيه اصغر منه بسنه)
زين:معلش يعني و انت مالك ايش حشرك في الموضوع
ايمن:انا مقصدش اتدخل بس يعني هي و اختها جيراني و لازم اساعدهم في وقت زنقه و هو انت معرفتي حضرتك زين ابن عمهم و كنت مسافر تقريبا
زين :ايوه انا بس احنا متشكرين مش عاوزين مساعده من حد
ايمن:ممكن حضرتك اتكلم معاك على انفراد بسرعه
زين :طبعا عن ازنكم يا جماعه
الكل:طبعا اتفضل
وراح زين مع ايمن
هشام :مش عارف حاسس ان ايمن دا وراه إنها او ليه علاقه بجنا
حبيبه:انا بردو حسيت كدا حتى في فتره زعل جنا بعد خيانه محمود شكلوا مش عارفه كان بيحاول يقرب ليها بس هي كانت بترفضه و بتصده
امير :انا في دماغي حاجه بان ممكن ايمن يبقى عنده احساس ناحيه جنا
الكل:انت لسه هتحس دا اكيد
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل الحادى عشر من رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أشواق بقلم قسمة الشبينى
تابع أيضاً: جميع فصول رواية همس الأنين بقلم آية محمد
اقرأ أيضا: رواية فى قلبى أنثى عبرية بقلم خولة حمدى
إرسال تعليق
يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا