-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد - الفصل العشرون

  مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة المتميزة دودو محمد والتي سبق أن قدمنا لها العديد من القصص والروايات الجميلة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل العشرون من رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد

رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد - الفصل العشرون

اقرأ أيضا: قصص رومانسية


رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد

رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد - الفصل العشرون

 اشرقت شمس يوم جديد ملئ بالاحداث

استيقظ أحمد من نومه قام أخد شاوره ولبس هدومه ونزل ركب العربيه وراح عند المستشفى دخل عند أوضة إيمان بس أتفاجاء لما شاف إيمان منهاره

إيمان :- لالالا أبعدو عنى أنتى عايزين منى أيه عايزين تقتلونى

أحمد :- فى أيه ياجاسمين

جاسمين :- منهاره ومش عايزه حد يقرب منها تاخد العلاج زى ماأنت شايف

إيمان :- أول ماشافت أحمد جريت عليه ورمت نفسها فى حضنه وقالت ألحقنى ياأحمد عايزين يقتلونى

أحمد :- ششششش متخفيش مفيش حد هيقدر يأذيكى طول ماأنا معاكى

إيمان :- متسبنيش تانى خليك قاعد معايه

أحمد :- حاضر ياستى بس الاول نفطر وبعدين ناخد العلاج علشان تخفى وتيجى تعيشى معايه علطول

إيمان :- حاضر فين الاكل

أحمد :- أخد الفطار من أيد الممرضه وأخد العلاج من جاسمين وبصلها علشان يطلعه بره

جاسمين :- أخدت الممرضين وطلعت وقفلت الباب عليهم

أحمد :- يلا بقى الاكل ده كله يخلص

إيمان :- ماشى بس تاكل معايه

أحمد :- ماشى ياستى وقعدو ياكله وكان سعيد جدآ بإيمان وعمال يبصلها

إيمان :- أنت ليه بتبصلى كده

أحمد :- معجب ياستى

إيمان :- بكسوف طب كل وبص فى طبأق

أحمد :- يخليلى المكسوف ده يارب

إيمان:- 😁😁😁😁

أحمد :- بعد ماخلصه أكل مسك الدواء وأداه لإيمان وشربها ميه

إيمان :- شكرآ

أحمد :- العفو ياجميل

إيمان :- بس بقى ياأحمد علشان بتكسف

أحمد :- بغمزه 😉😉 بس أيه هو اللى بيتعب شويه بيحلو كده

إيمان :- بكسوف شكرآ وبعدين قالت أحمد انا عايزه أخرج من هنا

أحمد :- مش هينفع علشان أنتى لسه أعصابك تعبانه

وعلشان صدر قرار بتحفظ عليكى لحد ماتخفى وياخده أقوالك

إيمان :- اول ماسمعت الكلام ده أفتكرت منظر مراد دخلت حضن أحمد وكانت بتترعش

أحمد :- أتخض عليها وسألها مالك ياإيمان

إيمان :- مسكت فيه أكتر وبقت تنتفض

أحمد :- خاف عليها وحاول يقوم علشان ينادى على جاسمين بس إيمان ماسكه فى جامد وعماله تترعش

إيمان :- م.م.مدبوح الدم على الملايه وووالارض منظر ووووحش أنا خايفه ااآوووى متسبنيش

أحمد : - لام نفسه علشان هو السبب فى تفكرها فى الحادثه ضمها جامد وقال اسف أنا أسف مش قصدى آفكرك وطبطب عليها وقعد يملس على شعرها لحد مانامت

……………………………………………………

عند منير وصل النيابه وأستدعاه الشاهد علشان يقول أوصاف اللى خبط عليه وصل الشاهد وسمح ليه منير بالدخول قعد على الكرسى

منير :- بص أنت هتقول للرسام على الاوصاف اللى قولتها قبل كده وبدقه علشان يقدر يرسم لينا وشه

الشاهد :- حاضر وقال الاوصاف بدقه للرسام وبعد ماخلص

منير :- شكرآ تقدر دلوقتى تمشى

الشاهد :- بالاذن ياباشا

وخرج من المكتب والرسام سلم الصوره لمنير

منير :- بيبص 😨😨😨 اتصدم أحمد

……………………………………………………

فى المستشفى خرج أحمد من أوضة إيمان بعد مانامت و راح لجاسمين

أحمد :- ممكن أخش

جاسمين :- اه طبعآ تعالى

أحمد :- هو مفيش تقدم خالص فى حالة إيمان

جاسمين :- للاسف لا هى بتبقى كويسه بس لما تكون معاك ولما أنت بتمشى وهى بتصحه ومش بتلأيق بتعمل زى ماآنت شفتها الصبح

أحمد :- طب والعلاج مش بيعمل معاها مفعول

جاسمين :- العلاج ده لارتخاء الاعصاب علشان نقدر نخليها هديه ومتفكرش فى أذيت نفسها لكن العلاج الحقيقى لما تقدر تتكلم وتحكى اللى شافته وتقدر تتغلب على خوفها

أحمد :- صعب ده مجرد ماجت السيره وهى اترعشت وبقت خايفه

جاسمين :- آحنا هنحاول نجبها واحده واحده علشان متفقدش أعصابها وتنهار آكتر

أحمد :- جاسمين حاول ترجعهالى تانى زى الاول وأحسن أنا مقدرش أعيش من غيرها وفى الوقت ده جه منير

منير :- وعشان كده قتلت مراد

أحمد وجاسمين :- اتصدامه من كلام منير 😨😨😨 ايه

منير :- قتلته علشان مستحملتش تشوفها مع راجل تانى

أحمد :- ايه اللى أنت بتقوله ده انا عمرى ماأفكر أعمل كده

منير :- تنكر أنك كنت هناك وسألت على الشقه بتاعتهم

أحمد :- ا.ا.اه بس معملتش حاجه

منير :- كنت بتعمل أيه هناك ياأحمد وفى نفس وقت الجريمه

أحمد :- ……………………………

منير :- رد عليه كنت بتعمل أيه هناك

أحمد :- ولا حاجه ولاحاجه

منير :- للاسف صدر قرار بالقبض عليك

جاسمين :- لالالا يامنير متعملش كده أحمد أستحاله يقتل حد

منير :- للاسف وجود فى نفس مكان الجريمه ثبت التهمه عليه وفى شاهد بكده

أحمد :- بس آنت عارفنى عمرى ماأقدر أعمل كده

منير :- مش بإيدى حاجه هتتحبس على زمةالقضيه لحد ماتتطلع نتيجة البصمات ونتيجة الطب الشرعى

أحمد :- جاسمين خلى بالك على إيمان وأقولها أنى راجع ليها تانى ومشى مع منير للقسم

……………………………………………………

أنتشر خبر حبس رجل الاعمال أحمد عزمى فى قضية قتل ووصل الخبر لأهل أحمد وكان بالنسبه ليهم صدمه كبيره وكان عمرو برضه مصدوم من اللى حصل وتم هبوط الاسهم بتاعت شركة عزمى فى البورصه مما أتى إلى خساره كبيره للشركه

عمروعند أحمد فى القسم

آحمد :- تصدق أنى أعمل كده ياصاحبى

عمرو :- لا طبعآ لو الدنيا كلها قالت أنك عملت كده عمرى ماأصدق

أحمد :- طب عايزك تطمنى على إيمان وأبقى بص عليها هى بتعزك

عمرو :- حاضر وأنشالله هتطلع قريب من هنا

أحمد :- بتشأم شكلها ثبتت عليه ومفيش خروج

عمرو :- تفاءلو بالخير تجدوه

أحمد :- ونعمه بالله امانك عليك خلى بالك من إيمان

عمرو :- حاضر ياأحمد حاضر

………………………………………………

ومشى عمرو من عند أحمد وراح على المصحه

عمرو :- السلام عليكم

جاسمين :- وعليكم السلام خير ياعمرو

عمرو :- عايز أخش لإيمان

جاسمين :- بس آنت عارف أن الزياره ممنوعه

عمرو :- معلش عايزها ضرورى

وسمحت جاسمين بدخول عمرو دخل وقفل الباب وراه

إيمان :- اول ماشفته خافت وضمة راجليها لصدرها ودخلت راسها مابينهم

عمرو :- انتى خايفه منى آناعمرو اللى تملى تعملى فى مقالب

إيمان :- لا أنت عايز تقتلنى

عمرو :- بصى ياإيمان أحمد فى محنه ومحتاجك جمبه حاولى تخفى بسرعه علشان تبقى معاه

إيمان :- أحمد قلى جاى أنا مستنياه

عمرو :- أحمد محبوس وياعالم هيطلع منها ولا لا سلام ياإيمان

وخرج من عندها وهو متآكد آنها هتعمل بأى طريقه علشان تروح عند آحمد

دخل عند جاسمين وقال

عمرو :- تبقى حاولى أتكلمى معاها تانى وهى هتساعدك

جاسمين :- هى رافضه تتكلم مع حد

عمرو :- انا عارف بقولك أيه

ومشى عمرو من المصحه وروح فيلاته

……………………………………………………

دخلت جاسمين لايمان بس المرادى إيمان مقوميتش وسابت جاسمين تقعد

جاسمين :- انا شيفاكى انهارده أحسن

إيمان :- عايزه أروح لأحمد

جاسمين :- مش لما الاول تساعدينى وتحكى اللى حصل

إيمان :- هقولك اللى حصل

جاسمين :- استنى قبل ماتحكى خدى دى 💉وأدتها ابره ترخى الاعصاب

إيمان :- حكت ليها اللى حصل وكانت عماله تعيط

جاسمين :- اهدى ياإيمان احنا كده الحمدالله عداينا شوط كبير فى علاجك

إيمان :- أنا عايزه أشوف أحمد

جاسمين :- الاول هاتيجى النيابه تحقق معاكى وبعد كده هخليكى تشوفي

إيمان :- هو دخل السجن ليه

جاسمين :- متهم بقتل جوزك

إيمان:- ايه 😮😮 مستحيل

جاسمين :- من أخر مره كان فيها عندك وهو فى السجن

إيمان :- وليه اتهمه هو

جاسمين :- احم ع.ع.علشان ه.ه.هو كان فى مكان الجريمه ساعة ماحصلت

إيمان :- أحمد كان عندى ساعتها😮😮

طب المحامى قال أيه

جاسمين : - قال موقف أحمد صعب وان الادله كلها ضده وعايز معجزه علشان يطلع

إيمان :- طب والنبى عايز آشوفه

جاسمين :- هبلغ النيابه حالا وهما هيجو يستجوابكى

إيمان :- ماشى

ومشيت جاسمين وبلغت النيابه بحالة إيمان وان ينفع يستجوبها

……………………………………………………

وصلت النيابه وتم أستجواب إيمان وأمر بسحب الحراسه من عليها

خرجت إيمان من المصحه هى وجاسمين وراحت عند منير

منير :- مش أنتى البت اللى كانت مع أحمد فى الشقه

إيمان :- بأحرج أحم ايوه آنا

منير :- يعنى قضيتى معاه ليله وبلافتيه وبسببك قتل جوزك

إيمان :- مستحيل أحمد يعمل كده

منير :- الحب والغيره يخليه يعمل أكتر من كده

إيمان :- ممكن أقبله

منير :- طبعآ أقعدى وضرب الجرس

العسكرى :- تمام يافندم

منير :- هاتلى المتهم أحمد عزمى من الحبس

العسكرى :- تمام يافندم وراح جاب آحمد من الحبس

منير :- عندك زياره وانا هستنا بره جاسمين تعالى معايه

وخرج منير وجاسمين وساب أحمد مع إيمان

أحمد :- انا مش مصدق عينى أنتى طلعتى من المصحه

إيمان :- وهى بتبص فى عينه واحشتنى

أحمد :- ماصدقش نفسه قولتى أيه

إيمان :- واحشتنى

أحمد :- لوآعرف أن الحبسه هتخليكى تنتقى الكلمه دى كنت أتحبست من زمان

إيمان :- متخفش أنشالله هتطلع أقريب

أحمد :- وانا مش عايز حاجه من الدنيا غير تبقى جنبى

إيمان :- وانا معاك ومش هسيبك

أحمد :- كلمه واحده بس عايز أسمعها منك

إيمان :- كلمة أيه

أحمد :- انك بتحبينى

عند أحمد وإيمان كان قعدين فى مكتب منير
أحمد :- كلمه واحده عايز أسمعها
إيمان :- كلمة أيه
أحمد :- أنك بتحبينى
إيمان :- بصت فى عين أحمد وقالت أنا بح
وفى الوقت ده دخلت كارمن بعدت إيمان عن أحمد وقالت
إيمان :- أحم أنشالله تطلع قريب
جاسمين :- خافت ان الموقف يتأزم وقالت يلا ياإيمان علشان أروحك فى سكتى
كارمن :- لما شافت أحمد مقرب من واحده أتغظت جريت عليه وحضنته وقالت ياحبيبى مالك وشك أصفر كده وآحشتنى اووووووى بس أتصدمت لما سمعت أسم إيمان
كارمن :- لنفسها يبقى هى دى اللى نطق أسمها بدل أسمى آول يوم جواز
أحمد :- أتغاظ من كارمن لما دخلت وقطعت إيمان وهو كان هيموت ويسمعها منها وقال لنفسه مش وقتها خالص وايه اللى جبها دى ووقف مكانه ومرداش يحضنها
كارمن :- أطلعلى يلا ياحبيبى علشان عندى خبر ليك هيفرحك أوى
إيمان :- طب أنا همشى تأمر بحاجه تانى
أحمد :- بضيق لا روحى وأنا كان نفسى نكمل آجتمعنا
إيمان :- أنشالله هبقى أجيلك تانى ونشوف بقيت الاجتماع
كارمن :- بغيظ وانتى شغاله عندنا فى الشركه
إيمان :- اه انا السكرتيره
كارمن :- متجيش هنا تانى وانا بكره هبقى فى الشركه لو فى حاجه تعالى ليه أنا
أحمد :- ايه اللى أنتى بتقوليه ده أنا اللى أقرر مين ينزل الشغل ومين مينزلش ولا علشان أنا هنا مفكره نفسك هتتحكمى فى
كارمن :- لا ياحبيبى مش قصدى أنا قولت آخليك انت تفكر هتطلع من هنا آزاى وأنا هساعدك بره فى الشغل
إيمان :- طب بالاذن أنا ولسه هتطلع من الباب وقفة فاجاءه
كارمن :- وبعدين انا بعمل كده علشان أحافظ على فلوس آبنانه ومسكت أيد أحمد وحطتها على بطنها
أحمد :- أتصدم من كلام كارمن وقال انتى حامل وبص على إيمان
كارمن :- اه تعبت ورحت كشفت وعملت تحليل دم وطلعت حامل وباصت على إيمان بأنتصار
إيمان :- أول ماسمعت كده آتصدمت واقفت مكانها وبصت على أحمد اللى كان بيبصلها وقالت مبروك ياأستاذ أحمد مبروك يامدام كارمن وطلعت من المكتب مع جاسمين علشان تروحها
……………………………………………………
فى مكتب منير كان دخل وعرف بموضوع حمل كارمن
منير :- مبروك ياأحمد ذنبه أيه اللى جاى فى الدنيا يتحرم من أبوه علشان قرار متهور منك
أحمد :- انا اتصدمت فيك أوى انك تصدق ان أعمل كده
منير :- انت عارف ان شغلى ده ملوش دعوه بقريب ولا غريب ده قانون وبيطبق على أى حد
أحمد :- وانشالله الحقيقه حتظهر وتعرف أن مليش يد فى الموضوع وبص لكارمن وقالها من غير نفس مبروك
منير :- نده على العسكرى وأخد أحمد نزله الزنزانه
كارمن :- منير هى دى البنت اللى أحمد قتل جوزها
منير :- هز راسه بمعنى أه
كارمن :- طب ممكن العنوان بتاع بيتها
منير :- سهله هكتبلك العنوان فى ورقه
كارمن :- شكرآ أوى يامنير
وأخدت العنوان ومشيت على الفيلا
……………………………………………………
فى العربيه بتاعة جاسمين كانت إيمان راكبه جمبها
جاسمين :- بصى أحنا لسه عارفين بعض من أيام بس أنا برتاح ليكى أوى وممكن نكون أصحاب
إيمان :- ده شرف ليا
جاسمين:- ممكن أسألك سؤال
إيمان :- اه طبعآ
جاسمين :- بس تجوبى بصراحه وعد
إيمان :- وعد
جاسمين :- انتى بتحبى أحمد
إيمان :- احم ل.ل.ليه ب.ب.بتسالى السؤال ده
جاسمين :- انتى وعدينى هتجوبى وبصراحه
إيمان :- بدموع أه بحبه
أستوب (لولولولوى أخيرآ أعترفت ياأم نيازى صحى نيازى وأبو نيازى وقولى ليهم إيمان أعترفت بحب أحمد 😂😂😂😂😂😂)نرجع تانى
إيمان :- ومش بس بحبه أنا بعشقه (ماهى هاست بقى 😂😂😂)
جاسمين :- طب انتى متاكده من مشاعره ليكى
إيمان :- اه بس لازم أخلي يكرهنى
جاسمين :- بصدمه وليه كده أنتو الاتنين بتحبه بعض
إيمان :- علشان هو هيبقى أب وانا مقدرش أبعد أب عن أبنه
جاسمين :- بس أحمد عمره ماحيكرهك
إيمان :- لا أنا هشوف طريقه أكره فيا
جاسمين :- بس أنتى كده هتتعذبى
إيمان :- هتعذب شويه وهنسا لكن مقدرش أعيش بتأنيب الضمير
جاسمين :- ربنا يصلح حالك وانا تحت آمرك فى اى وقت وهنتابع مع بعض فى موعيد الزياره علشان نكمل علاجك
إيمان :- أنشالله وفى الوقت ده وصلت العربيه لعنوان إيمان ونزلت من العربيه
وطلعت على شقتهم خبطت على الباب فتحت فاطمه ليها
فاطمه :- ا.ا.انتى طلعتى وأخدتها فى حضنها وقعدة تبوس فيها وداخلو الشقه
طلع على صوت فاطمه مازن واتفاجاء بوجود إيمان
مازن :- أهلا أهلا بالهانم وصلت اهو
إيمان :- فى أيه أنت بتتكلم كده ليه
مازن :- لا ده لسه كلام بس الفعل أهو ومسكها من شعرها وقعد يضرب فيها
وهى تصرخ
فاطمه :- ياأبنى سيبها حرام عليك دى هتموت فى أيديك
مازن :- ياريت يكون أحسن نرتاح من عارها
إيمان :- وهى بتعيط عار أيه اللى بتقول عليه
مازن :- بقى يا و******ه تنزلى الشغل وعايشه حياتك من ورايا مفكرانى مش هاعرف
إيمان :- والله ماعملت حاجه غلط
مازن :- وهو بيشدها من شعرها وايه اللى بينك وبين الولا بتاع الشركه
إيمان :- م.م.مفيش حاجه اه اه شعرى
مازن :- جرها من شعرها ودخلها الاوضه وقفل عليها بالمفتاح وقال تبقى ورينى هتنزلى أزاى الشغل
إيمان :- وهى بتعيط اه ه ه ه يارب تعبت والله تعبت مبقتش قادره كل حاجه فى الدنيا دى حالفه لتموتنى مش قادره أقوام حتى الواحيد اللى حبيته وحسيت معاه بالامان بقى مش من حقى ياريت كنت أنا اللى موت مش مراد ومن كتر العياط نامت وهى فى الارض
…………………………………………………ّ
عند أحمد كان قاعد فى الزنزانه جيه عليه واحد من المساجين
المسجون :- سلامو عليكم
أحمد :- بآرف وعليكم السلام
المسجون :- محروسك مرزوق والاخ أيه
أحمد :- وهو مضايق أحمد
مرزوق :- عاشت الاسمى ياأحمد خد عفر
أحمد :- مش بشرب سجاير
مرزوق :- وانت جاى فى أيه
أحمد :- بنفاذ صبر جاى فى عربيه
مرزوق :- ههههه والله دمك خفيف ياأبو حميد لا أنا قصدى ممسوك بي أيه أبيض ولا بنى
أحمد :- اللهم يطولك ياروح والله أنا ممسوك فى قضية قتل هى ظلم بس شكلها بعض شويه هتبقى بجد لو ممشيتش من جمبى
مرزوق :- الله الله مابراحه علينا شويه انا قولت ندردش شويه بدل الملل اللى الواحد فيه
آحمد :- روح دردش بعيد عنى
قام مرزوق من جمبه وهو مش عجبه عجرافة أحمد
أحمد :- نفخ فى ضيق ورجع راسه لواره وأفتكر ليلة فرح إيمان
……………………………………………………
فلاش باك
أحمد اول ماقام عمرو قام وطلع من الفيلا وركب العربيه وراح عند بيت إيمان
نزل من العربيه وطلع السلم بس مكنش يعرف ان شقه وقف على السلم وقال
أحمد :- بس أنا مش عارف الشقه لازم أعرفها وامنعهم بأى طريقه
خبط على باب شقه
آحمد :- مساء الخير يافندم
الساكن :- مساء النور أمر ياأبنى
أحمد :- ا.ا.اناا.ا.اسف على الازعاج بس كنت عايز أعرف بيت الاستاذ مراد
الساكن :- ده آنهارده فرحه ولسه طالع
أحمد :- ا.ا.ايوه انا السواق بتاع العربيه اللى كانو بيتزفو بيها وهو نساه تليفونه وفى حد بيرن عليه وعايز أديهوله
الساكن :- اه ماشى ياأبنى الشقه اللى فوقيه علطول
أحمد :- ش.ش.شكرآ
وقفل الساكن الباب وطلع أحمد عند الباب بس سمع صوت همهمات
وبعد كده سمع صوت إيمان بتنادى بأسم مراد
أحمد :- أفتكر ان مراد نام مع إيمان وفكر أنهم بيهزرمع بعض وقال لالا استحاله يعنى إيمان خلاص بقت ملكه هو بس هى شكلها مبسوطه معاه وافتكر كلام عمرو انها هتكون مبسوطه مع مراد أكتر من أنهارده هشيلك من قلبى وهبعد عنك علشان تكونى مبسوطه ونزل يجرى من البيت وركب عربيته ومشى
……………………………………………………
بااااااااك
أحمد معرفش ان كل ده هيحصل
لوأعرف مكنتش روحت هناك كان زمانى دلوقتى معاكى وانتى فى حضنى
واحشتنى اووووى ياإيمان
……………………………………………………
فى مكتب منير دخل العسكرى واده التحيه العسكريه
العسكرى :- أتفضل يافندم نتايج التشريح ورفع البصمات
منير :- ماشى هات وأخدهم منير من العسكرى وطلع وقفل الباب وراه
منير :- فتح الظرف وأتصدم لما شاف النتيجه وقال فى بصمتين غراب وأحمد ملهوش ولا بصمه وفتح الظرف التانى وأتفاجاء أكتر من المكتوب وكان موجود فى أظافر القتيل دم غير دمه وبعد التحليل تم تأكيد ان فصيلة الدم o سالب وهذا ليس فصيلة القتيل وكان نتيجه مشاجره بين القتيل والقاتل
منير :- يعنى كده مش أحمد القاتل
لان أحمد oموجب ونده على العسكرى وامره أن يجيب أحمد ونزل العسكرى جاب أحمد من الزنزانه
دخل أحمد مكتب منير وطلع العسكرى وقفل الباب وراه
منير :- تعالى ياأحمد أقعد
أحمد :- قعد وقال خير
منير :- نتيجة التحليل طلعت
أحمد :- ها وطلعت أيه
منير :- كلها فى صلحك وانا أتصلت على المحامى وجاى علشان يخلص ورق خروجك
أحمد :- بجد يعنى أنا أنهارده هطلع
منير :- اه كده مفيش سبب لحابسك
أحمد :- أخيرآ هطلع وهشوفك ياإيمان
منير :- برضه مصمم على البت دى وهى سبب فى المصايب اللى أنت فيها
أحمد :- دى حياتى وأنا حر فيها
منير :- طب وكارمن أنت ناسى ان هى حامل دلوقتى
أحمد :- والله هى حره عايزه تعيش معايه تعيش مش عايزه براحتها بس أبنى مش هسيبه
منير :- صدقنى البت دى هتكون سبب فى مشاكل كتير
أحمد :- لوسمحت متقولش عليها بت دى هتبقى مراتى وفى اللحظه دى دخل المحامى خلص كل أجرأت الخروج وخرج أحمد من القسم روح على الفيلا الكل كان مبسوط وفرحان بخروج أحمد
كارمن :- شوفت ياحبيبى وش أبنك حلو عليك أزاى
أحمد :- اه حلو ودخل اخد شاور ونام علشان يبدء يومه الجديد
*********************
إلي هنا ينتهي الفصل العشرون من رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد
تابع من هنا : جميع فصول رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة