-->
U3F1ZWV6ZTMzNTg0ODE3NzI1X0FjdGl2YXRpb24zODA0Njk2NDgxODg=
recent
آخر القصص

رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد - الفصل التاسع والعشرون

  مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة المتميزة دودو محمد والتي سبق أن قدمنا لها العديد من القصص والروايات الجميلة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل التاسع والعشرون من رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد

رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد - الفصل التاسع والعشرون

اقرأ أيضا: قصص رومانسية


رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد

رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد - الفصل التاسع والعشرون

 عند أحمد وإيمان عنيها راحت فى النوم وهى بتعمل الكمدات لاحمد

أحمد :- فتح عينه حس بحاجه على راسه بيبص لاقها إيمان استغرب من نمها جمبه بس شاف طبق الميه وشاف الفوطه اللى على دماغه فهم انها كانت بتعمله كمدات

إيمان :- حست بحركة دماغ أحمد فتحت عنيها لاقت نفسها نايمه على دماغ أحمد قالت

ا.ا.ا.اسف مش عارفه نمت ازاى

أحمد :-انتى كنتى بتعملى ايه هنا

إيمان :- ك.ك.كنت بعملك كمدات علشان كنت سخن

أحمد :- شكرآ

إيمان :- انت عامل ايه دلوقتى حاسس بتعب ولا حاجه

أحمد :- لا الحمدالله

إيمان :- طب الحمد الله ووقفت علشان تتطلع من الاوضه بس حست بدوخه

أحمد :- حس ان فيها حاجه وقال م.م.مالك فيكى حاجه

إيمان :- وهى مسكه راسها لا مفيش حاجه مشت بس وهى ماشيه الدوخه ذادت معاها ومقدرتش تتحكم فى رجليها ووقعت

أحمد :- قلق على الايمان وشافها وهى ماشيه دايخه ولسه إيمان هتقع على الارض قام نط من على السرير ومسك إيمان قبل ماتقع على الارض

أحمد :- إيمان إيمان مالك وقعد يخبط على وشها بس هى مردتش عليه شالها وحطها على السرير وجاب البرفان ورشه على أيده ومشها تحت انفها

إيمان:- بدءت تحرك راسها

أحمد :- حمد ربنا انها لسه بخير وقال ا.ا.اانتى كويسه

إيمان :- هزت راسها بمعنى اه

أحمد :- حسه بحاجه اتصل بالدكتور

إيمان :- لالا انا كويسه ملوش لزوم

أحمد :- طب ليه حصل كده

إيمان :- ا.ا.ااصلى مأكلتش من أمبارح

أحمد :- اتعصب انتى غبيه وليه مأكلتيش من أمبارح ياهانم

إيمان :- عيطت مليش نفس

أحمد :- خبط بأيده على الكمدينو انتى ناوى تشلينى انتى بتعملى معايه كده ليه انا تعبت من عنادك ودماغك النشفه دى

إيمان :- بتعيط وسكته بس شافت ايده وهى بتنزف قالت ا.ا.ايدك ب.ب.بتنزف

ومسكت أيده

أحمد :- سحب أيده منها وقال ملكيش دعوه تنزف ولا لا

إيمان :- لا لا لاوالنبى ياأحمد انت كده هتنزف كتير وهتتعب ومسكت ايد أحمد وكتمتها بالفوطه اللى كانت بتعمل بيها كمدات لاحمد

أحمد :- انا تعبت مبقتش عارف انتى بتحبينى ولا لا عايزانى ولا لا خايفه عليه ولا لا عايزانى اقرب منك ولا لا

إيمان :- بعياط بحبك بحبك بس اللى شوفته مش بالسهل عليه انا شوفت حب عمرى مع واحده فى الشقه حتى لو مراته دى خيانه بالنسبه ليا انت مش متخيل كمية الوجع اللى بحس بيها انا اللى تعبت أكتر منك بحبك بس مش قادره انسا اللى شوفته بعنيه

أحمد :- تعالى ننسا ياإيمان تعالى نبدء من جديد انا بعت الدنيا كلها علشان اعيش معاكى انتى بس علشان انتى بالنسبه ليا الدنيا والحياه والعالم كله

صدقينى محصلش حاجه مابينى وبين كارمن انا أستحاله اخونك ياإيمان استحاله

إيمان :- عيطت 😢😢😢😢😢

أحمد :- قعد جمبها على السرير وحضنها

انا أسف ياإيمان لوكنت جرحتك والله بحبك ومقدرش اعيش من غيرك عينى دى مش شايفه غيرك ولا عمرها هتشوف غيرك وبعد كده طلعها من حضنه ومد ايده مسح دموعها ومسك وشها وقال من أنهارده مش عايز اشوف دموعك دى تانى

إيمان :- بدموع وانا والله بحبك انت النفس اللى بتنفسه انت بالنسبه ليا حياه 😢😢😢

أحمد :- وعد منى ياإيمان عمرى ماأزعلك تانى وانا هطلق كارمن واعيش ليكى وبس وقرب من شفايفها وبسها

إيمان :- اتجوبت معا واتبدلت معا البوسه ولفت أيديها حوالين رقبته

أحمد :- حس برغبت إيمان التقرب ليه وحس بتجوبها معا مد ايده وبدء يفتح سوستة الترنج بتعها

إيمان :- ممنعتش احمد واتجوبت معا أكتر

أحمد :- استمر فى اللى بيعمله بس اتوقف فجأه لما سمع جرس الباب

إيمان :- وشها أحمر من الكسوف وقالت

ا.ا.الباب

أحمد :- ده مين الرزل اللى جى فى الوقت ده

إيمان:- م.م.مش عارفه قوم

أحمد :- بقولك ايه كأننا نيمين سيبك وقرب منها علشان يبوسها بس الجرس رن تانى

إيمان :- احم م.م.مش هينفع ياأحمد قوم افتح الباب

أحمد :- بغيظ اللهى ربنا يشلك ياللى على الباب وقام علشان يفتح

إيمان :- كان صدرها بيطلع وبينزل من شدة التوتر والكسوف وقامت قفلت سوستة الترنج وظبطت نفسها وطلعت تشوف مين

…………………………………………………

احمد كان متغاظ من اللى بيخبط وقعد يبرطم بكلام مش مفهوم وفتح الباب

عمرو :- ايه ياعريس كل ده ساعه علشان تفتح شكلنا جينا فى وقت مش مناسب ولا أيه 😉😉😉😉

أحمد :- والله انا قولت الرزله دى مش غريبه عليا

عمرو :- ياخلبوص كنت بتعمل ايه 😉😉😂😂

أحمد :- ارحم امى من عين امك

عمرو :- طب ايه ياأبو حميد هتسبنا كده على الباب ولا ايه 😂😂

أحمد :- بص لهاجر وقال اذيك ياهاجر انا والله هدخله عشانك انتى

هاجر :- هههههه ربنا يخليك ياأحمد

أحمد :- بص لعمرو خش ياأخويه خش وزقه لجوه الشقه وقال مش عارف ايه جايبك مش انت برضه عريس

عمرو :- ده مين ده اللى تعبان ده عليه صحه تهد جبال

إيمان :- دخلت فى الوقت ده وقالت طب قول بسم الله مشاءالله الاول

وحضنت هاجر وسلمت على عمرو

أحمد :- ده ميعرفش يعمل حاجه فى حياته غير ان يقر على مخاليق ربنا بس

عمرو :- اخس عليك ياأبو حميد وانا هقر عليك ليه وانا معايا اجمل واحلا ست فى الدنيا

هاجر :- اتكسفت

إيمان:- زيدى يازيدى على الحب والغزل

أحمد :- على اساس انى حرمك انا

إيمان :- لا ياحبيبى دانت مغرقنى حب وغزال

أحمد :- مش عارف ليه حاسس انها تريقه

عمرو:- ههههههههههه ايه ياأبو حميد الحكايه

أحمد :- بص لإيمان وقلها واطيه

الكل :- هههههههههههههههههه😂😂😂 ههههههههههه

واقضوه وقت كله هزار وضحك ومرح مابين أحمد وعمرو وحكاوى وهزار مابين إيمان وهاجر

مشى عمرو وهاجر على الفيلا بتاعتهم

……………………………………………………

دخلت إيمان على أوضتها أحمد دخل وراها وقال

أحمد :- برضه هتنامى هنا لوحدك

إيمان :- احم اه هنام هنا

أحمد :- طب ايه مش كان فى كلام بنقوله قبل مايجى الرزل

إيمان :- احم لا انا عايزه انام

أحمد :- طب ممكن انام هنا علشان الاوضه التانيه فيها الازاز فى الارض

إيمان :- بس هنا مفيش غير سرير واحد ومفيش حتى كنبه

أحمد :- هنام جمبك على السرير

إيمان :- لا طبعآ

أحمد :- هنام بأدبى متخفيش

إيمان :- م.م.ماشى بس انت تنام على الطرف وانا هنام على الطرف التانى

أحمد :- أحمد ضحك ههههه وقال ماشى

ونامت إيمان على طرف السرير ونام أحمد على الطرف التانى وشويه وإيمان اتقلبت وحطت رجليها على أحمد

أحمد :- كان لسه صاحى واول مارجل إيمان جت عليه بلع ريقه بالعافيه وقال

أحمد :- انا اللى جبته لنفسى ط.ط.طب أعمل انا ايه دلوقتى وانا ماسك نفسى عنها بالعافيه ومسك رجل إيمان براحه علشان يشلها من عليه بس إيمان حطت أيديها كمان وحضنته على اساس انها المخده

أحمد :- لالالالا كده كتير صبرنى ياربى

رفع راس إيمان براحه وحط ايده تحت رسها ونامت إيمان فى حضن أحمد للصبح

*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع والعشرون من رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد
تابع من هنا : جميع فصول رواية وردة بلا حياة بقلم دودو محمد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا

الاسمبريد إلكترونيرسالة