رواية فصيلتي القوية بقلم ريناد يوسف - الفصل السابع والعشرون
رواية فصيلتي القوية بقلم ريناد يوسف - الفصل السابع والعشرون
تابع من هنا: روايات رومانسية جريئة
الصبح ابتدا يفرد خيوطه البيضه علي ابطالنا والكل ابتدا يصحي بنشاط وحيويه وقلوب مليانه حب ووشوش مليانه سعاده ... ووشوش تانيه مليانه غلب وقلة حيله ..
الكل اجتمع علي السفره يفطرو معادا رعد وقمر
قمر نزلت وهي مبتسمه نفس ابتسامة امبارح وراحت علي اوضه مهاب اخدت حاجه وطالعه اوضتها تاني وهي ع السلم
مهاب: مش هتفطرو ولا ايه الناموسيه كحلي النهارده
قمر: 😂له ٍ هننزلو حالا دلوكيت استعدو
الكل بص لبعضه بقلق وعنيهم اتعلقت لفوق مستنيين المظلوم المأسوف علي عمره ينزل ويطمنو انه حي يرزق
قمر عند رعد: خد البس دي
رعد: ودي ايه دي كمان
قمر: جلابية مهاب هتلبسها وتنزل بيها
رعد: انا لٱ هلبس ولا هنزل وابعتيلي احمد ولا مهاب عايز واحد منهم
قمر: قسما عظما لٱ يمكن ..هتنزل وهتلبس الجلابيه انا حلفت
رعد: ياقمر ياحبيبتي مينفعش اللي عاوزه تعمليه فيا ده؟
قمر: امال اسيب صورتك حلـِۈۋوھّ فعين وحده غيري وتفضل تفكر فْيَگ حتي بعد ماتمشي ..ڵـهٍ ياحبيبي علي جثتي ولعلمك لْـۆ منزلتش هندهلهم كلهم يطلعولك اهنه واقولهم انك تعبان واخلي ابوك وامك يطلعو السلم وهما معيقدروش يتحركو لحالهم اييييه رايك بقا...
رعد بص لقمر اللي هزتله دماغها بتاكيد
رعد قام ولبس الجلابيه بعنف قمر شاورتله لتحت علي رجليه
رعد: خير فِيَھ ايه تاني؟
قمر: اقلع المنطلون وخليك برجليك كيف عاطف في العيال كبرت
رعد: ياقمر عيب احنا كبار علي الكلام دا على فكره ...
قمر: اقللللع ياواد رهف
رعد: امري للاه اهو وقلع البنطلون ورماه عليها
قمر: ودلوكيت يلا أنقجني وحطت ايدها في دراعه ونازلين علي ☟تٌَحَـتْ☟ 😂
الكل اول ماسمع باب اوضتهم اتفتح بص لفوق وشويه وظهرو هما الاتنين وقمر ابتسامه عريضه مرسومه علي وشها
الكل اول ماشاف رعد 😂😂😂😂😂😂😂
اللي فبقه ميه رشها عاللي قدامه واللي فبقه اكل زور وفضل يكح
رعد شاف رد فعلهم رفع دماغه لفوق بهزه من دماغه الحركه دي خلت مهاب نام عالسفره من الضحك والكل كان هيموت م̷ـــِْن الضحك لَـگِنْ م̷ـــِْن غير صوت
بيني فاتحه بوقها ومتنحه واول مارعد وصل قصادها هو وقمر
بيني: اووووووه شيت وات ذا هيل وبصت في طبقها وابتدت تاكل بتوتر
قمر قربتلها ووطت جمب ودنها: ايه رايك عجبك النيولوك الجديد بتاع رأد ياحبيبتي
بيني بتاكل ومش بترد
مهاب: وسعو ياعيال لابوكم الاقرع 😂
رعد قعد وعينه بصت لشريف اللي ميت م̷ـــِْن الضحك وشريف شاورله بصباعه يعني لـحـظـــِھّ ; .. وبيطلع فتلفونه
رعد بص لاحمد ومهاب: الحقووو هيصورني ويفضحني في الوزاره والجيش والبلد وهتتفضحو وهًيِرفُدوگٍمٌ ونَتٍبهًدل...ّ اَْلاتنين هجمو علي عمهم شريف واخدو منه التليفون ودا خلاه زود في الضحك لما كان هيفطس
احمد ابوه باصصله هو ورهف امه وكاتمين ضحكتهم
رعد بصلهم وضرب الطربيزه: ايه مبتضحكوش،ليه انتو كمان شكلي مش بيضحك
احمد: 😂بصراحه يموت م الضحك بس احنا خايفييين
رعد: لٱ اضحكو اضحكو متخافوش انا بس المستهدف انا والمصيبه اللي،اتحدفت عليا دي وجايه علي نهايتي ونهايتها وبص لبيني
مهاب: اقعدي افطري ياقمر يختي الا تلاقيكي تُعباُنٌهْـ طول الليل في عمل النيولوك ديه
قمر قعدت وابتدت تفطر وعينها علي بيني اللي مرفعتش عينها م̷ـــِْن الطبق
ريناد: ميلت علي مهاب: شوف اختك عملت ايه فجوزها بمجدر ان البُـنًتٍ حضنته وهو ملوش،زنب امال لْـۆ هو اللي بيحضن زيك ويفعص كانت عملت فِيَھ ايه؟؟.. لَـگِنْ انا طول عمري ضعيفه معاك ومش،بقدر اعمل اي حاجه
مهاب: ولا تقدري تعملي اي حاجه انَـتي
لَـگِنْ قمر تعمل عشان قمر صعيديه وقلبها حديد والصعايده معيخافوش... وتخيلي صعيدي مع شويه جنون وكمية عبط زي اللي حدا قمر ديه ...ولا مليون سنه ضوئيه عشان توصلي لربع تفكيرها ولا ربع جرأتها حتي... عتفكري كيف ياماما
وبص لرعد: ايه ياقرعه ياحلوه هههه
الكل ضحك عليه
بيني: انا شبأ الهمد لله سمر انا آوز اراواه النهارده.. ..نو نو ...ناووووو نروح
الكل ضحك عليها
سمر: احنا قريبين علي الاقصر يابينيي وهاخدك ونروح نزور المعابد والاثار وبعد كده نرجع علي هنا عشان ناخد الباقين ونروح لمصر
بيني: نو نو نو انا مش ارجأ هنا تاني
الكل بيضحك علي رد فعل وخوف بيني
ربيع استنو النهارده وبكره الصبح انا رايح البلد هاخدكم فطريقي عشان متروحوش لوحدكم... تقضو النهار واخر النهار ارجعكم معايه تاني
شريف: كده احسن وأئمن لآزٍمٍ فعلا يكون معاكم راجل
بيِنَيِ : اوك انا خارج اتمشي شويه
شريف : خدي رعد يونسك
بيني بتشاورله باديها الاتنين: نونو نونو نوو نوووو وبتتكلم وهي خارجه علي قفاها والكل بيضحك عليها
سمر: 😂 استني طيب انا جايه معاكي وقامت وراها
رعد بصِ لّقمٌر بعد مٌاَْمٌوجُة اَْلّضحًگٍ هًديِتٍ وبقتٍ بس اَْبتٍساَْمٌهً علّيِ گٍلّ اَْلّوشوش اَْلّلّيِ خلّصِتٍ فُطاَْر
رعد قاَْمٌ وهًو مٌاَْشيِ اَْتٍلّفُتٍ لّاَْحًمٌد لّوراَْ
رعد :ولّدد
اَْحًمٌد :اَْيِوهً يِاَْباَْباَْ
رعد :حصلنى على فوق عشان تظبطلى الحلقه ....بسرعه
اَْحًمٌد :😂 حًاَْضر جُاَْيِ اَْهًو
رعد طاَْلّع علّيِ اَْلّسلّمٌ وبصِلّهًمٌ وعمٌلّ حًرگٍهً بدمٌاَْغٌهً خلّيِ اَْلّگٍلّ اَْتٍفُتٍحً فُيِ اَْلّضحًگٍ مٌنَ تٍاَْنَيِ
اَْحًمٌد اَْلّجُد :يِاَْقمٌر يِاَْمٌراَْتٍ اَْبنَيِ رعد گٍبر مٌش زُيِ اَْلّاَْولّ راَْعيِ سنَهً وظَروفُهً وبطلّيِ تٍلّعبيِ بيِهً اَْلّگٍورهً اَْنَاَْ مٌش عاَْرفُ هًو بيِستٍحًمٌلّ عمٌاَْيِلّگٍ ديِ اَْزُاَْيِ ؟؟
رهًفُ اَْلّگٍبيِرهً :ولّگٍ اَْلّحًب يِاَْعمٌريِ ...وبعديِنَ شو عمٌلّتٍ اَْلّبنَتٍ واَْلّلّهً شگٍلّهً گٍاَْنَ بيِجُنَنَ گٍتٍيِر حًلّو صِغٌر عشر سنَيِنَ شو رأيِگٍ قمٌر تٍسويِلّگٍ نَيِولّوگٍ مٌتٍلّهً
اَْحًمٌد :رهًوفُهً يِاَْقلّبيِ اَْهًديِ واَْستٍهًديِ باَْلّلّهً ... طولّ عمٌرگٍ مٌشجُعاَْهًاَْ علّيِ گٍلّ حًاَْجُهً بتٍعمٌلّهًاَْ عمٌرگٍ مٌاَْقولّتٍيِلّهًاَْ لّاَْ ولّاَْ عاَْرضتٍيِهًاَْ
رهًفُ :ولّگٍ قمٌر هًاَْيِ بنَيِتٍيِ مٌتٍلّ ريِنَاَْد باَْلّضبط گٍيِفُ فُيِنَيِ اَْزُعلّهًاَْ وبعديِنَ هًيِ مٌاَْبتٍعمولّ شيِ هًيِ بس بتٍربيِ رعد وبتٍعلّمٌهً اَْلّاَْدب يِلّيِ اَْنَاَْ مٌاَْبقدر اَْعلّمٌهًولّهً ...وميلت عليه توشوشه بخوف :ولك اسكت عم خاف منها عمخااااف
قمٌر :ربنَاَْ مٌاَْيِحًرمٌنَيِ مٌنَگٍ يِاَْغٌاَْلّيِهً ويِديِگٍيِ اَْلّصِحًهً وطولّتٍ اَْلّعمٌر يِاَْرب
ريِنَاَْد :طب واَْلّلّهً اَْنَاَْ بغٌيِر گٍلّ مٌاَْاَْشوفُگٍمٌ گٍدهً اَْنَاَْ حًاَْسهً اَْنَگٍ اَْنَتٍيِ بنَتٍ بطنَهًاَْ مٌش اَْنَاَْ
قمٌر :اَْنَتٍيِ بتٍ بطنَهًاَْ لّگٍنَ اَْنَاَْ بتٍ قلّبهًاَْ 😜
شريِفُ :سيِبگٍمٌ مٌنَ اَْلّنَقاَْر دهً اَْنَاَْ مٌحًضرلّگٍ مٌفُاَْجُأهً يِاَْريِنَو
ريِنَاَْد :مٌفُاَْجُاَْهً اَْيِهً
شريِفُ :صِنَدوق زُخيِرهً گٍلّهً لّيِگٍيِ
ريِنَاَْد نَطتٍ مٌنَ اَْلّفُرحًهً :بجُد ؟.....اَْلّلّهً يِعنَيِ هًنَشنَ واَْمٌسگٍ مٌسدس مٌنَ تٍاَْنَيِ يِاَْهً واَْلّلّهً زُمٌاَْنَ
قمٌر :واَْنَتٍيِ لّساَْتٍگٍ فُيِگٍيِ درعاَْتٍ تٍقدر تٍشيِلّ مٌسدس وفُيِگٍيِ عيِونَ تٍرگٍزُ وتٍنَشنَ يِاَْجُاَْحًدهً ؟
لّگٍنَ لّيِهً لّهً اَْذٍاَْ گٍاَْنَ اَْلّلّيِ اَْگٍبر مٌنَگٍ عيِشيِلّ ويِلّفُ ولّساَْتٍهً گٍيِفُ اَْلّصِبيِاَْنَ
مٌهًاَْب :اَْلّخمٌيِس خمٌسهً خمٌسهً اَْلّساَْعهً خمٌسهً اَْلّاَْ خمٌسهً واَْلّحًسود واَْلّلّيِ فُباَْلّيِ يِبعدو بقاَْ عنَنَاَْ خمٌسهً 😂
قمٌر :بطلّ خمٌيِس مٌعحًسدش عقولّگٍ مٌعحًسدشي انا .....تٍتٍصِوريِ يِاَْمٌ سمٌر يِاَْحًبيِبتٍيِ اَْدخلّ علّيِهًمٌ اَْلّاَْقيِ اَْلّمٌراَْهًق ديِهً شاَْيِلّهًاَْ ... شاَْيِلّهًاَْ يِختٍيِ وعيلف بيها في البيت
مرات شريف بصت لشريف ورفعت حاجبها
شريف: لااااا انسى طب دي ناس مجنونه... احنا مجانين؟
مرات شريف: للأسف لا احنا عاقلين
شريف :طب ها هنبدا الألعاب الناريه دلوقتي ولا امتا
ريناد :لا بعد مانحضر الغدا ونتغدا عشان اعرف اركز وميبقاش حاجه شغلاني ولا ايه رايك يامهابي
مهاب :اني في الحالات دي لا أملك حق الاعتراض أو التدخل أو حتى اني اقولك كلمه تزعلك أو اكح حتى كحايه تدايقك...
الا تظرفيني طلقه بين عيوني... وطبعا اخوكي لوا وصاحبه لوا وعيال اخوكي ظبابيط ومهتخديش فينتو ثانيه ورا القضبان هيطلعو كي كيف الشعره من العجين واروح انا بلاش....... نشني يارناد نشني ياحبيبتي والعبي بالمسدسات كيف ماتحبي........ حبكم برص كلياتكم يامعاتيه يلي عتلعبو بالزخيره الحيه قال آخر جمله دي بصوت واطي
الكل خرج للأرض واللي خرج للمزرعه لكن شغل النهارده كان إشراف وبس مفيش شغل في الأرض عشان كده ربيع وبدر وقمر لبسو لبس عادي مش لبس شغلهم المعتاد ..
حتى رهف كمان حست أن رجلها خفت شويه وقدرت تدوس عليها وخرجت هي ودنيا قعدو مع بيني وسمر تحت تكعيبة العنب ...اللي معداش وقت وكان الكل راجع ومجتمعين تحتها كلهم
رهف و سلمي وقمر وبدر وسليم ومهاب وربيع وحسن ومالك كمان انضمولهم بناء على إلحاح حسن
الكل فضل يتكلم في مواضيع كتير لكن أغلبها عن الأرض وشغل الأرض
بيني مكنتش قادره تندمج معاهم اوي عشان مش متقنه للغه للدرجه اللي هما بيتكلمو بيها لكن كانت عنيها على الكل وشايفه الألم والتمني تقريبا في عيون كل الموجودين
بيني :انا أوز يقول حاجه
احمد :اتكلم ياصاروخ.... بس هوس ياعيال الصاروخ أوز يقول يبقا كله إخرص هالص
الكل ضحك وسمر طلبت من بيني تتكلم
بيني :ايه رأيكم اهنا نلأب لئبة الصراهه
بصو إهنا نجيب كزازه ونقعد كلنا راوند دايره ونلف زجاجه وكل واهد بوق كزازه يجي أليه يجاوب ألي سؤال...
لكن كلنا هنجاوب ألي نفس سؤال وكل واهد يجاوب في دور بتائه لكن الأول كله يهلف سوير جاد بربنا انه يقول الحكيكه ...
وإذا كان بيهب ولا نو ...وإذا كان بيهب والهبيبو موجود هير مأنا يبصله بعيونه ...ودا ماناه إأتراف صريه... وهبيبه يأرف وبعدين من حقه يقبل الهوب أو يرفض أشان الكلوب يرتاه....... ايه رايكم؟
مهاب :طب مابدال الفضايح دي مكل واحد بيحب حد يعترفله على جمب ياست بيني وخلاص بدال التسييح دا!!!
بيني :دي إسمه لأبة جرآة وصراهه يأني اللي مش جرئ انسهاب مش يشارك
ويبقى تشيكن (جبان) وبأدين إهنا كلو اخوات
هاه مين يلأب لأبه ومين تشكن
قمر :انا هلعب
مالك :وانا
حسن :وانا
رهف :وانا معكن
مهاب بتردد :طب واناكمان هلعب
أحمد :وانا
سليم :وانا
الكل بص لربيع
ربيع :لا انا متشكنش انا لاعب حدش يبصلي النظره دي
الكل بص لبدر لكن بدر بصت للأرض بكسوف
حسن :أظن كلنا عرفنا مين اللي تشكن 😂
بدر 😠 انا كمان معاكم
حسن ضرب ايده فايد مالك من ورا عشان دي فرصته يخليهاتعترف قدام الكل بحبها ليه
الكل حلف انه هيقول الحقيقه ومش هيخبي مشاعره ولا يتكسف منها
بيني لفت القزازه وأول حاجه استقرت على ربيع اللي حلف وبعدها جاوب وهو باصص لرهف :ايوه بحب وبعشق كمان وهي هنا وسطنا
قمر كشرت وهمست مع نفسها :إلهي تنخطف من وسطنا دلوقتي يجي صقر ياخدها بين مخالبه ويروح يرميها فأبعد جبل
بيني لفت القزازه جت على رهف
رهف بصت لحسن :ايوه بحب و من صغري عاشقته وعمموووت فيه
ربيع ابتسم بحزن مع انه كان حاسس من زمان لكن سماعها من لسانها كان صعب
بيني لفت القزازه وجت على قمر
قمر بصت لربيع :ايوه بحب بحب عجل من عجول المزرعه مربياه على أيدي لكن هو واطي سابني وراح حب بقره زيه وياريت حتى معبراه لكن نقول ايه دماغ عجول بقا
الكل بص لربيع :😂😂😂😂😂😂😂
ربيع كشرلها ورفع حاجبه لفوق وداس على شفته التحتانيه بسنانه وكور ايده عشان يضربها لكن لو عمل كده هيثبت انه هو العجل فعلا 😂
الدور جه على مالك اللي بص لقمر وقال ..ايوه انا بحب لكن مش هقدر اقول هي مين لكن كل اللي اقدر اقوله انها بنت زي الفراشه رقيقه وبريئه وضحكتها اللي بتطلع من القلب بتنور الدنيا وتلقائيتها تحسسك ان الدنيا لسه فيها قلوب نضيفه
ونقيه ...
الكل فهم وبص لقمر اللي مابدتش اي رد فعل لكن ربيع مش عارف ليه حس بنار قادت جواه بمجرد ماحس أن مالك بيتكلم عن قمر.... وابتدت أنفاسه تعلى وينقل عيونه مابين قمر ومالك لكن متكلمش واستغرب احساسه دا جدا لكنه فسره انه غيرة اخ علي اخته
الدور جه على مهاب اللي بص لدنيا واتكلم
بحب وهي وحده هنا ووالله العظيم بحبها من سنين وكنت بموت كل يوم وانا بتخيلها مع حد غيري.... وكنت كل أذان اقول يارب اسعدها ولو سعادتها معاه تمملها على خير... ولو مش هيسعدها ابعده عنها ورجعهالي..... يارب انتا عارف انها حياتي وروحي يارب ردلي روحي من تاني
دنيا كانت مركزه فعيون مهاب وهو بيتكلم وباصصلها وكل كلمه طالعه من قلبه بتدخل قلبها والدمعه اللي لمعت فعيونه وهو بيتكلم خلت دمعه هربت من عنيها هي كمان.... ازاي كانت عميه عن حب بالشكل ده ازاي محستش بيه ازاي ؟!!
السكوت عم المكان وهما شايفين المشاعر دي قدامهم وبيني دموعها نزلت هي كمان :اووووووه الهوووب هلو اوووي
دنيا ومهاب كل واحد منهم انتبه وبص الناحيه التانيه ودارا دمعته ورجع ابتسم من تاني
بيني لفت القزازه والدور جه على سليم :
سليم :لا مبحبش حاليا لكن كنت بحب وحده زميلتي في الجامعه لكن الله يرحمها بقا
بيني :اووووووه مات؟.. ايام سو سوري ...
سليم :لا مش ماتت اتجوزت العميد عشان ينجحها ومقدرهاش ربنا توصيه عليا الواطيه ..نجحت وخدت الامتياز لوحدها الجزمه 😂
الكل ضحك وبيني لفت القزازه والدور جه على حسن :
حسن بص لبدر اه بحب وحبيبتي قاعده هنا وهي اللي منوره القعده وبحبها من واحنا صغيرين وبحب طيبتها وجدعنتها وأنها بت بميت راجل... واني اقدر اسيبها فاي مكان واي ظروف وانا متأكد انها هتسد ورايا.. وتحفظني وتحفظ غيبتي... بحب خجلها اللي مزينها ... وبحب حمار خدودها لما بتنكسف... وبحبها وهي بتشتغل وتعرق ولا اجدعها راجل جدع .. وبحبها وهي فكامل أنوثتها ...وهي واقفه في المطبخ بتعمل اكل أو بتعمل شغل من أشغال البيت ....وبعشقها فكل حالاتها... وهي شمس حياتي وبدر لياليا اللي بينورلي طريقي لما صورتها بتيجي قدام عيوني.... وابتسم لبدر واتكي على عنيه
الكل كان ساكت وبدر كانت طايره من السعاده وحاسه انها هيغمي عليها من الفرحه معقوله حسن بيحبها هي؟!!
رهف اول ماشافت الحب اللي فعيون حسن لبدر مقدرتش تستحمل وقامت جرى وربيع قام جرى وراها
الكل هيقوم لكن بيني رفضت :نوووو لئبه لازم يكمل وهلاص مش نلف كزازه هنسال كده وبصت لسمر
سمر بصت للأرض :ايوه بحب وهو واحد هنا
حسن :لا ارفعي عينك ياماما متلخبطيناش عشان حتى لو بأف ومش بيحس يحس
سمر رفعت عيونها على احمد :لا متقولش عليه بأف دا احسن واحد في الدني
أحمد برقلها بأستغراب وذهول :معقول سمر بتحبه وهو زي الدهول مش حاسس ؟
طب دي سمر دي حلم اي حد في الدنيا !!!
مهاب ضربه كتف وهما قاعدين خلي أحمد فاق من الصدمه وبص عليه ورجع بص لسمر اللي اتكسفت وقامت تجري وأحمد قام وراها
بيني بصت لدنيا ورفعتلها حواجبها يعني اتكلمي : دنيا بصت لمهاب :اه فتحت... اه هحب وهحبو حب مكنش يحلم بيه قبل كده ....وأول شرارة حب ابتدت جوا قلبي دلوقتي وهتكبر مع الايام
قمر:وتولع وتشعلل والحب يولع في الدره والدنيا تصهج علينا كلنا 😂
الكل ضحك 😂 😂 😂 😂
بيني بصت لبدر اللي بصت للأرض ورفعت وشها تاني لقت حسن باصصلها وعلى وشه نظرة ترجي انها تتكلم
بدر بصت لحسن جوا عنيه ومن غير ماتحس :بحبك
حسن ضحك بصوته كله من الفرحه
بيني :ييييييس وعملت حركه نصر بايدها بدر استوعبت هي قالت ايه وقامت تجري وحسن وراها
الكل هنا بص لبيني اللي اتنهدت :
انا مش بهب بس انا شفت هد أجبني ونفسي اتجوز واهد زيه في وقار وهيبه ورجوله
قمر الكبيره كانت جايه تندهم عشان ميعاد الغدا ووقفت ورا بيني وسمعتها 😂😂
بيني كملت :انا أوز اتجوز واهد زي مستر رأد
الكل بيشاور لبيني عشان تسكت لكن السهم انطلق من القوس ♐ وخلاص
😂😂😂😂
بيني انتبهت وبصت وراها لقت قمر ونطت على كل اللي قدامها من الخضه🤪 وفضلت تجري بكل قوتها بسرعة الصاروخ في الأرض وتنده بأسم سمر بصوت عالي والكل مراقبها ومات عليها من الضحك
😂😂😂😂😂😂
قمر الكبيره :وقعت اهلك سوده ومطينه بطين يبت الجزمه النهارده
مهاب :ياماما هي خلاص ماشيه بالليل
قمر :ولو لازمن اديها تذكار يفضل معاها العمر كلو 🤫😤😤
الكل اجتمع على الغدا لكن بيني مرضيتش تاكل معاهم على السفره واكلت في الاوضه هي وسمر وكل شويه تبص عالباب خايفه من قمر 😂
الكل اتغدي والكل خرج بره عشان يشوف تدريب الرمايه والكل يشوف مهاره ريناد في الرمايه وهل قل بعد كذا سنه توقفت فيهم ولا لا
قمر الكبيره دخلت لسمر وبيني الاوضه بيني استخبت في سمر
قمر قربتلها وقعدت جمبها ومدت ايدها ملست على شعرها ونزلت ايدها شدت البضي وبصت جواه لكن بيني حطت ايدها على صدرها بخوف 😂 قمر مسكت دراعها وفضلت تفعص فيه وسابته ومسكت الدراع التاني وبيني بتحاول تبعد عنها
قمر :ايه ياسمر ياحبيبتي قاعده اهنه انتي والضيفه ليه وسايبه الحفله بره دي مرت عمك ريناد عتنشن بره وهتغلب كل الرجاله هاتي الحلوه دي وتعالو بره اتفرجولكم هبابه وسابته وخرجت
بيني بصت لسمر :نووووو مش هيخرج انا
سمر 😂 يابنتي متخافيش هتعملك ايه يعني مش هتاكلك متخافيش
بيني:نوووو دي مجنون
سمر :لا دي طيبه جدا والله وكيوت بس تعالي يلا الشو دا مش لازم يفوتنا
بيني :اوك ليتس جووو وخرجو
الكل بيتفرج على ريناد اللي مفيش ولا ضربه منها بعدت عن منتصف الهدف اللي عاملينه والكل بيشجعها ويسقفلها
حسن :الله عليكي ياامي
أحمد ومهاب برافو عمتو عاااااش 💪
رعد : زيس إذ ماي جيرل... تربيتي وتدريبي وهفضل طول عمري فخور بيكي ياقلب اخوكي
مهاب بصوت واطي :جاكم قلبه تقلبكم في ترعه فيها رمه وانتو ماشيين انتو الاتنين...
يعني علمتها ايه ياخاي خليتها كاوبوي مش ناقصها غير المنطلون ابو شراشير والبورنيطه ام استك وحصان وترمح في دنيت ربنا....
ولا نظرها بت الجزمه عتجيب النمله من فوق الجبل واقولها خيطي اللباس تقول مرقباش الضم الابره الكدابه دي ...والله تستاهل كل عمايل قمر اختي فيك يارعد يااقرع 😂
قمر مره وحده نطت جمب ريناد :انتو فاكرينها عتعمل حاجه واعره قوي عمالين تشجعو وتهللو طب لعلمك اني بعرف انشن احسن منها
رعد بصلها : 🤨 ومتكلمش
قمر :مش امصدقيني إياك؟
مهاب :لا ازاي منصدقش ياعم بخ تعالى بس اقعدي جمب اخوكي واتفرجي على القرده شيتا وهي عتنشن في السن ديه عارفاش تنشيها عين انتي ؟
قمر خطفت المسدس مره وحده من يد ريناد :طب ايه رأيكم لانشن عشان شكلكم مكدبيني
الكل صرخ عليها :المسدس معمممممررر
قمر كانت رابطه شريطه سوده على دماغها نزلتها على عنيها :وهنشن وانا مغمضه عيني كمان عشان تشوفو التمكن يابشر
الكل :😱🥵🥶😱😱😱
قمر عملت دوران حوالين نفسها ووقفت في الاتجاه المعاكس لمنطقه النشان وركزت علي بيني عشان كانت خارمه القماشه خرم صغير مش باين بس هي شايفه منه😂
الكل صرخ وجرى وقمر طلعت طلقه من المسدس جمب بيني اللي معرفتش تجري فانهي اتجاه ووقعت مغمى عليها والكل خطي من فوقها وجرى
شريف ورعد ومهاب انبطحوا في الأرض وبيزحفو على قمر اللي ابتدت تضرب بعشوائيه فكل مكان والكل بيصرخ لغاية ماوصلو عند رجليها ومهاب مسك رجل ورعد مسك التانيه
رعد :ابوس رجلك كفايه انتي اثبتي انك احسن نشنجيه في العالم
قمر :احسن من ريناد ؟
رعد وهو بينهج :ومن اللي خلفو ريناد كمان ..
مهاب بص لرعد وهو بينهج هو كمان :ييييييس زيس إذ ماي جيرل 😂
شريف هو كمان بلع ريقه وقام وقوم ريناد اللي كانت نايمه وحاطه ايديها فوق دماغها ونفضو هدومهم وشريف ماشي على الفيلا ومش راضي يبص ناحيتهم خالص
رعد :ايه ياشرشر سيطرنا على الموقف تعالا...
شريف: انت تسكت نهائي عشان الخضه في السن دا طلعت
صعبه اووي وأؤكدلك أن مراتي هتدعي على مراتك ماتبقى من العمر
مهاب ورعد :😂😂
ريناد راحت لبيني فوقتها
بيني قامت :🥴🥴 انا مات ولا لسه آيش؟
قمر الكبيره :له لسه عايش لكن لو قعدتي اهنه سواد الليل هتبقا مات وشبع موت وهدفنك فقلب الصحرا ومحدش يعرفلك طريق جره .
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها
إرسال تعليق
يسعدنا تلقي اقتراحاتك أو تعليقك هنا